У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Организация маркетингового управления предприятием
Количество страниц 73
ВУЗ Киевская финансовая академия
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 3865.doc 
Содержание ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬ-НОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та складові маркетингової діяльності підприємства
1.2. Стратегічне планування маркетингу
1.3. Маркетинговий аудит

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1. Організація маркетингу на підприємстві
2.2. Контроль і маркетинговий аналіз діяльності підприємства
2.3. Організаційно-правові основи маркетингової діяльності

РОЗДІЛ 3. CПЕЦИФІКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА КОНТРОЛЮ МАР-КЕТИНГУ У ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ УКРАЇНИ
3.1. Готельний бізнес України: тенденції та перспективи
3.2. Sunriver Resort: два варіанти різних держав
3.3. Аналіз чинників маркетингового середовища

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


ВСТУП
Черговий етап розвитку української економіки впритул підвів україн-ські підприємства до усвідомлення проблеми необхідності практичного за-стосування маркетингових принципів у своїй повсякденній діяльності. Мар-кетинг є одним з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяль-ності. Мета маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їх придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. Маркетинг займає настільки важливе місце тому, що потреби людей, як відомо, безмежні, а ресурси підприємства обме-жені. Кожен суб'єкт має свої потреби, задовольнити які не завжди якісно вда-ється. До кожного необхідний свій індивідуальний підхід. В теперішніх умо-вах виживає те підприємство, яке може найточніше виділяти і уловлювати різ-номанітність смаків. Цьому і сприяє маркетинг. Для реалізації цих підхоів потрібні не тільки підготовлені фахівці, а певні зусилля по створенню управ-лінських структур, в завдання яких входить планування, організація і конт-роль маркетингової діяльності на підприємстві.
Список литературы ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

В основі поняття «маркетинг» (англ. marketing) лежить термін «ринок» (англ. market). Це поняття в найбільш загальному виді припускає ринкову ді-яльність. Під маркетингом розуміється такий вид ринкової діяльності, при якому виробником використовується системний підхід і програмно-цільовий метод вирішення господарських проблем, а ринок, його вимоги і характер ре-акції є критерієм ефективності діяльності.
Маркетингова діяльність повинна забезпечити:
- надійну, достовірну і своєчасну інформацію про ринок, структуру і динаміку конкретного попиту, смаках і перевагах покупців, тобто інформацію про зовнішні умови функціонування фірми;
- створення такого товару, набору товарів (асортименту), що більш по-вно задовольняє вимогам ринку, чим товари конкурентів;
- необхідний вплив на споживача, на попит, на ринок, що забезпечує максимально можливий контроль сфери реалізації.
В основі діяльності виробників, що працюють на основі принципів ма-ркетингу, лежить девіз: робити тільки те, що вимагають ринок, покупець. Вихідним моментом, що лежить в основі маркетингу, виступає ідея людських нестатків, потреб, запитів. Звідси сутність маркетингу гранично коротко пе-ребуває в наступному: варто робити тільки те, що безумовно знайде збут, а не намагатися нав'язати покупцю «неузгоджену» попередньо з ринком про-дукцію.
Із сутності маркетингу випливають основні принципи, що включають:
1. Націленість на досягнення кінцевого практичного результату ви-робничо-збутової діяльності. Ефективна реалізація товару на ринку в наміче-них кількостях означає, по суті, оволодіння його визначеної долей відповідно до довгострокової мети, наміченої підприємством.
2. Концентрацію дослідницьких, виробничих і збутових зусиль на вирішальних напрямках маркетингової діяльності.
3. Спрямованість підприємства не на тимчасовий, а на довгостроко-вий результат маркетингової роботи. Це вимагає особливої уваги до прогноз-них досліджень, розробки на основі їхніх результатів товарів ринкової новиз-ни, що забезпечують високоприбуткову господарську діяльність.
4. Застосування в єдності і взаємозв'язку стратегії і тактики актив-ного пристосування до вимог потенційних покупців з одночасним цілеспря-мованим впливом на них.
Методи маркетингової діяльності полягають у тому, що проводяться:
- аналіз зовнішньої (стосовно підприємства) середовищ, у якому вхо-дить не тільки ринок, але і політичні, соціальні, культурні й інші умови. Ана-ліз дозволяє виявити чинники, що сприяють комерційному успіху або переш-коджають йому. У підсумку аналізу формується банк даних для оцінки на-вколишнього середовища і її можливостей;
- аналіз споживачів, як реальних, так і потенційних. Даний аналіз поля-гає в дослідженні демографічних, економічних, соціальних, географічних і інших характеристик людей, що приймають вирішення про покупку, а також їхніх потреб у широкому змісті цього поняття і процесів придбання ними як нашого, так і конкуруючих товарів;
- вивчення існуючих і планування майбутніх товарів, тобто розробка концепцій створення нових товарів і/або модернізації старих, включаючи їхній асортимент і параметричні ряди, упакування і т.д. Застарілі, що не дають ро-зрахункового прибутку товари наймаються з виробництва і ринку.
- планування товароруху і збуту, включаючи створення, при необхідно-сті, що відповідають власних збутових мереж із складами і магазинами і/або агентських мереж;
- забезпечення формування попиту і стимулювання збуту шляхом ком-бінації реклами, особистого продажу, некомерційних престижних заходів («паблик рилейшнз») і різного роду матеріальних стимулів, спрямованих на покупців, агентів і конкретних продавців;
- забезпечення цінової політики, що полягає в плануванні систем і рівнів цін на товари, що поставляються, визначенні «технології» використання цін, кредитів, знижок і т.п.
- задоволення технічних і соціальних норм реґіону, у якому збувається продукція, що означає обов'язок забезпечити належну безпеку використання товару і захисти навколишнього Середовища, відповідність морально-етичним правилам, належний рівень споживчої цінності товару;
- керування маркетинговою діяльністю (маркетингом) як системою, тобто планування, виконання і контроль маркетингової програми й індивіду-альних обов'язків кожного учасника роботи підприємства, оцінка ризиків і прибутків, ефективності маркетингових вирішень.
Важливою передумовою забезпечення ефективності збутової діяльності підприємства є її здійснення на основі маркетингу як інтегратора, що відіграє ведучу роль у комплексі взаємопов’язаних процесів виробництва, збуту і споживання продукції.
Взаємовідносини товаровиробника і покупців повинні базуватися на принципах співробітництва. Цим вони не тільки допомагають одне одному в одержанні відповідного прибутку, а і сприяють взаємному розвитку в більш широкому плані.
Найважливішими завданнями є також підвищення конкурентоспроможності виробляємої продукції і застосування ефективної системи її просування на ринок.
Впровадження запропонованих рекомендацій щодо розв’язання цих проблем дозволить підвищити рівень обгрунтування управлінських рішень і покращити управління діяльністю підприємства, у тому числі і збутом.
Велике значення у просуванні товарів і послуг на ринок має стимулю-вання праці робітників служби маркетингу.
Збут слід розглядати в якості найважливішого інструменту покращення господарської діяльності, на якому ґрунтується конкурентна перевага підприємства на ринку.
В сучасних умовах функціонування торговельних підприємств на рин-ку, що характеризуються підвищеним рівнем ризику і невизначеністю, вико-ристання маркетингового підходу до організації збутової діяльності є єдиною і необхідною передумовою її вдосконалення, що забезпечить їм не тільки ко-роткочасний комерційний успіх, але й посилить стратегічне спрямування.
Для підвищення ефективності збутової діяльності в умовах маркетингової орієнтації підприємствам необхідно удосконалювати її на основі концепції STP - маркетингу, яка базується на прийнятті стратегічних рішень з трьох напрямків: сегментація, вибір цільового ринку, позиціювання.



1. Багиев Г.Л.,Аренков И.А. Основы маркетинговых исследований. Учебное пособие.- Спб.: Изд-во СПбУЭиФ, 1996. -94 с.
2. Вовчак А. В. Маркетинговий менеджмент. К:КНЕУ, 1998. -268 с.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – К.:Лібра, 2004. -712 с.
4. Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика. К:,”Знання”, 1998р.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. - М.: Ростингер,1996.
1996. - 704с.
6. Кошкин Л.И. Хачатуров А.Е. Булатов И.С. Менеджмент на про-мышленном предприятии. К: „Эколайн”, 2005.
7. Моделі аналізу та прогнозування збуту продукції підприємств в умовах ринкової економіки: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / В.Є. Хаустова / Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2005. — 18 с. — укp.
8. Практикум по проведению маркетинга. Как внедрять маркетинг на средних и малых предприятиях.//Проект ТАСИС по распространению те-хнической информации. Издание Европейской Комиссии. –К.2006, 65 с.
9. Старостина А. А., Кравченко В. А., Маркетинговые исследова-ния на стадии разработки идеи нового товара. К:НТУУ «КПИ», 2006
10. Старостіна А.О., Зозульов О.В. Маркетинг: Навч. посіб. — 2-ге вид., переробл. і доп. — К.: Знання-Прес, 2003. — 326 с.
11. Тарасюк Г.М., Шваб Л.І. Планування діяльності підприємства. Навч. посіб. – К.:”Каравела”, 2003. – 432 с.
12. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология.- М.: Финпресс, 1998.-С.219-225
13. Лебедев О.Т., Филиппова О.Ю. Основы маркетинга.\ Уч. Пос.-СПб: Издательский Дом «МиМ», 1997.-220с.
14. Маркетинг в АПК\ Под ред. Г.П. Абрамовой.- М.: Колос, 1997.
15. Савицкая Г.В. Анализ хозяйственной деятельности предпри-ятия.- Мн.: ООО «Новое здание», 1999.- 688с.
16. Маркетинг. Под ред. А.Н. Романова. – М. Банки и биржы, 1995
17. Маркетинг. Уч. Пос.\ Под ред. А.М. Немчанина, Д.В. Минаева.- СПб: Издательский Дом «Бизнес-пресса», 2006.- 512с.
18. Гилбер А. Черчилль.Маркетинговые исследования. – СПб: Издательство «Питер», - 2005. – 752с.
19. Завгородняя А.В., Ямпольская Д.О. Маркетинговое планирова-ние. – Спб.: Питер, 2007. -352с.
20. Закон України «Про господарські товариства», «Про підприємство».
21. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. – К.: Вид-во КНЕУ, 1998.
22. Пешкова Е.П. Маркетинговий анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997.
23. Бурцева Т.А., Сизов В.С., Цень О.А. Управление маркетингом: Учебное пособие – М. «Экономистъ», 2005 – 271с.
24. Дорофеев В.Д. Маркетинг в управлении организацией. – П., 2006.
25. Королькова Е.М. Организация маркетинга на предприятии. – Издательство ТГТУ, 2006г.
26. Шкардун В., Ахтямов Т. Оценка готовности предприятия к реа-лизации маркетинговой стратегии. \\ Маркетинг: - 2006. - №53, с. 79-86.
27. Лін Ван Дер Ваген. «Готельний бізнес» - Р., «Фенікс», 2006.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
0
Скачать бесплатно 3865.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.