У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Визначення оптимальної товарної стратегії на міжнародних ринках
Количество страниц
37
ВУЗ
НАУ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА ПОЛІТИКА НА СВІТОВИХ РИНКАХ
1.1. Стандартизація міжнародного комплексу маркетингу
1.2. Товар у міжнародному маркетингу та його місце на ринку
1.3. Міжнародна товарна політика
РОЗДІЛ 2. МІЖНАРОДНА ТОВАРНА СТРАТЕГІЯ
ВИСНОВОК
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
Список литературы
1. Азарян Е.М. Международный маркетинг. - 3-е изд. -Харьков: Студцентр, 2003.-202с: Табл. Ил.Библиогр.
2. Армстронг Г., Котлер Ф.Маркетинг. Загальний курс. - К., М., Спб.: Діалектика, 2001. – 354 с.
3. Беклешов Д.В. Маркетинг во внешнеэкономической деятельности: Учеб. пособие — М.: ВНИИПИ, 1990.
4. Вачевський М.В., Долішний М.І., Скотний В.Г. Маркетинг для менеджера. – Стрий: Просвіта, 1993. –139 с.
5. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник – К.: КНЕУ, 1998. –268 с.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. – К.: Лібра, 2004. – 712 с.
7. Герасимчук В.Г. Маркетинг: Теорія і практика: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 1994. – 327 с.: іл.
8. Гіл, Чарлз В.Л. Міжнародний бізнес: конкуренція на глобальному ринку/ Пер. з англ. - К.: Основи, 2001.
9. Гончаров С.М. Маркетинг. – Рівне: Волинські обереги, 1997. 275 с.
10. Гончаров С.М. Таємниці бізнесу і маркетингу. – Рівне, 1997. – 71 с.
11. Джеральд М.Майер, Д. Олесневич. Міжнародне середовище бізнесу. - К.: Либідь, 2002.
12. Економіка зарубіжних країн. Навчальний посібник / За ред. Ю.Г.Козака та ін. – Київ: ЦУЛ, 2003.
13. Економіка зарубіжних країн / За ред. А.С.Філіпенка. – Київ: Либідь, 1998.
14. Кириченко О , Кавас І., Ятченко А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. - К.: Фінанси, 2000.
15. Мазаракі А., Чаюн Т., Мельник Т.Міжнародний маркетинг:Підручник.- К.: Київ. держ. торг.-екон. ун-т, 2000.
16. Старостіна А.Маркетинг. Навч. посібник.- К.:Знання -Пресс, 2002.
17. Маркетинг: теорія і практика. Матеріали ІІ міжнародної науко¬во-практичної конференції. 16 — 17 квітня 1998 р. — К.: КНЕУ, 1998. — 216 с.
18. Уолтмен Ф. Фактор обновлення: как сохраняют конкурентноспособность лучшие компании. Пер. с англ. -М.: Прогресе, 1998. – 187 с.
19. Утк ин Э.А. Справочник по маркетингу. - М.: ЭК МОС, 1998. - 462с.
20. Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 1998. — 120 с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
150
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.