У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Реалізація рівневої диференціації при навчанні математиці
Количество страниц 68
ВУЗ Киевский педагогический университет
Год сдачи 2010
Содержание Вступ.......……………………………………………………………………………......2
Розділ 1. Диференціація, її види...…………………......………………………………......
§1. Історична довідка.……………………………………………………………5
§2. Види диференціації.......……………………………………………………11
§3. Рівнева диференціація.......………………………………………………17
3. Рівнева диференціація навчання на основі обов'язкових результатів...………………………………………………………….......18
3.2. Внутрікласна (внутріпредметна) диференціація...………………21
3. Змішана диференціація (модель зведених груп)...………………......4
Розділ 2. Форми організації навчальної діяльності на уроці.......26
§1. Фронтальна форма організації навчальної діяльності...……......27
§2. Індивідуальна форма організації навчальної діяльності...…………….......30
§3. Групова форма організації навчальної діяльності
3.1. Історична довідка...……………………………………………….......32
3.2. Групова робота...…………………………………………………….......33
3.3. Організація уроку спілкування з використанням групової роботи...…38
3. Комбінація форм...………………………………………………………......42
Розділ 3. Групова робота учнів на уроці як засіб рівневой диференціації.......………………………………………………………………….......42
Аналіз досвідченого викладання...……… …………….......54
Висновок...……………………………………………………………………………......6
Додатки...……………………………………………………………………………57
Література...……………………………………………………………………………......62
Список литературы 1. Алгебра: Підручник для 7 класів середньої школи / Макарычев Ю.Н., Миндюк Н.Г., Нешков К.И., Суворова С.Б.; За редакцією Теляковского С.А. – М.: Освіта, 1993.
2. Антропова М.В., Манці Г.Г., Кузнєцова Л.М., Бородкина Г.В. Индивидуально-дифференцированное навчання в гімназії // Педагогіка. 1996. №5.
3. Арутюнян Е.Б., Вічок Е.Б., Левитас Г.Г. Взаимообучение школярів на уроках математики // Математика в школі. 1988. №4. - С.49.
4. Атанасян Л.С., Опецьків В.Ф., С.Б. Кадомцев і ін. Геометрія: Підручник для 10-11 класів середньої школи. - М.: Освіта, 1994.
5. Белошистая А.В. Навчання математиці з урахуванням індивідуальних особливостей дитини // Питання психології. 2001. №5.
6. Болтянский В.Г., Глейзер Г.Д. До проблеми диференціації шкільного математичного утворення // Математика в школі. 1988. №3. - С.9.
7. Веселаго И.А., Левина М.З. Структура колективу й навчання // Математика в школі. 1994. №4. - С. 47.
8. Воробйова Л.А. Диференційований контроль знань по темі “Паралелограм” // Математика в школі. 1993. №2. - С.14.
9. Гильбух Ю.З. Ідеї диференційованого навчання у вітчизняній педагогіці // Педагогіка. 1994. №5.
10. Грузин А.И., Кузнєцова А.Ф., Михєєва Е.Я. Одна з форм колективної діяльності учнів // Математика в школі. 1989. №5. - С.30.
11. Дахин А.Н. До питання про разноуровневом навчання // Математика в школі. 1993. №4. - С.39.
12. Дорофеев Г.В., Кузнєцова Л.В., Суворова С.Б., Фирсов В.В. Диференціація в навчанні математиці // Математика в школі. 1990. №4. - С.15.
13. Мешканців П.А., Асирян М.А. Навчально-виховний комплекс із диференційованим навчанням // Педагогіка. 1997. №4.
14. Капиносов А.Н. Уровневая диференціація при навчанні математиці в V-IX класах // Математика в школі. 1990. №5. - С.16.
15. Котів В.В. Організація на уроках колективної діяльності учнів. - Рязань, 1977.
16. Лийметс Х.Й. Групова робота на уроці. - М.: “Знання”, 1975.
17. Методика викладання математики в середній школі: Загальна методика. Учеб. посібник для студентів пед. ин-тов / А.Я. Бліх, Е.С. Канин, Н.Г. Килина й ін.; Сост. Р.С. Черкасов, А.А. Столяр. - М.: Освіта, 1985.
18. Морозова Л.В. З досвіду диференційованого навчання // Математика в школі. 1998. №6. - С.37.
19. Загальна психологія. Підручник для студентів педагогічних інститутів. За редакцією професора А.В. Петровского. Видання 2-е, доповнене й перероблене М., “Освіта”, 1976.
20. Осмоловская И. Потрібні варіативність, гнучкість і готовність задовольнити потреби кожного учня // Директор школи. 1994. №5. - С.28.
21. Осмоловская И. Практика диференційованого навчання: спроба систематизації // Школа. 1996. №6. - С.45.
22. Осмоловская И. Процес, адаптований до особливостей школяра // Директор школи. 2001. №10. - С.62.
23. Осмоловская И.М. Організація диференційованого навчання в сучасній загальноосвітній школі. - М.: Видавництво “Інститут практичної психології”; Воронеж: Видавництво НПО “МОДЭК”, 1998.
24. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів педагогічних вузів і педагогічних коледжів./Під ред. П.И. Пидкасистого. - М.: Педагогічне суспільство Росії, 1998.
25. Погорєлов А.В. Геометрія. Навчальний посібник для 6-10 класів середньої школи. - М.: Освіта, 1982.
26. Попков В.А. Диференційоване навчання й формування професійної еліти // Педагогіка. 1998. №1.
27. Рибників К.А. До питання про диференціацію навчання // Математика в школі. 1988. №5. - С.16.
28. Саранцев Г.И. Загальна методика викладання математики: навчальний посібник для студентів математичних спеціальностей педагогічних вузів і університетів. - Саранськ: Тип. “Червоний Жовтень”, 1999.
29. Саранцев Г.И., Корольков И.Г. Приклади многовариативных самостійних робіт // Математика в школі. 1994. №4. - С.20.
30. Селевко Г.К. Сучасні освітні технології: навчальний посібник. - М.: Народне утворення, 1998.
31. Симакова Т.И. Застосування типових розрахунків при диференційованому навчанні // Математика в школі. 1995. №4. - С.17.
32. Уварів А.Ю. Кооперація в навчанні: групова робота: Учбово-методичний посібник. - М.: МИРОС, 2001.
33. Унт И. Індивідуалізація й диференціація навчання. - М.: Педагогіка, 1990.
34. Урок у восьмирічній школі/під ред. М.А. Данилова. - М.: Освіта, 1966.
35. Утеева Р.А. Групова робота як одна з форм діяльності учнів на уроці // Математика в школі. 1985. №2.
36. Утеева Р.А. Диференційовані форми навчальної діяльності учнів // Математика в школі. 1995. №5. - С.32.
37. Утеева Р.А. Форми навчальної діяльності учнів на уроці // Математика в школі. 1995. №2. - С.33.
38. Черг И.М. Форми навчальної роботи в середній школі: Кн. для вчителя. - М.: Освіта, 1988.
39. Юркина С.Н. Про диференційоване навчання математиці // Математика в школі. 1990. №3. - С.13.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.