У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Сучасний урок математики, вимоги до нього
Количество страниц 93
ВУЗ Киевский педагогический университет
Год сдачи 2010
Содержание ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ СУЧАСНОГО УРОКУ. 9
§1. Сучасний урок. Поняття та особливості. 9
1.1. Визначення поняття «сучасний урок». 9
1.2. Загальна характеристика й особливості сучасного уроку. 11
1.3. Структура сучасного уроку. 14
1.5. Типологія сучасного уроку. 19
1.6. Сучасний урок як цілісна система. 21
§2. Вимоги до сучасного уроку. 25
2.1. Різні системи вимог до уроку. 25
2.2. Конструювання «сучасної» системи вимог до сучасного уроку. 31
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ВИМОГ ДО СУЧАСНОГО УРОКУ МАТЕМАТИКИ. 39
§1. Реалізація вимог до сучасного уроку в досвіді роботи вчителів математики. 39
§2. Реалізація вимог до сучасного уроку в особистому досвіді викладання математики. 48
2.1 Підготовка до проведення експерименту. 48
2.2. Про проведені сучасні уроки. 50
2.3. Підсумковий контроль. Аналіз результатів експерименту. 55
ВИСНОВОК. 58
ДОДАТКИ. 59
ЛІТЕРАТУРА. 82
Список литературы 1. Алгебра й початку аналізу: Учеб. Для 10-11 кл. общеобразоват. Установ / М. А. Алимов, Ю. М. Колягин, Ю. В. Сидоров і ін. - М.: Освіта,2002.
2. Алгебра й початку аналізу в 9-10 кл.: Посібник для вчителя / Л.О. Де-нищева, Ю.П. Дудницын і ін. - М.: Освіта, 1988.
3. Бабанский Ю.К. Оптимізація навчально-виховного процесу. - М.: Осві-та,1982.
4. Великий енциклопедичний словник / гл. ред. А. М. Прохоров. - М.: На-укове видавництво «Більша Російська Енциклопедія», 1999.
5. Бородуля И.Т. Показові й логарифмічні рівняння й нерівності. Посібник для вчителів. М., «Освіта», 1967.
6. Брейтигам Э. К., Тевс Д. П. Інтегровані уроки математики й інформатики.// Інформатика й утворення. 2002. №2. - с. 89-94.
7. Волович М.Б. Наука навчати./ Технологія викладання математики. - М.: LINKA - PRESS,1995.
8. Виховання учнів при навчанні математиці: Кн. для вчителя /Сост. Л. Ф. Пичурин. - М.: Освіта,1981.
9. Високі технології в педагогічному процесі: Тези доповідей 111 между-нар. научно-метод. конф. препод. вузів, учених і фахівців. / Науч. ред. А.А. Червова. - Н.Новгород: ВГИПА,2002.
10. Груденов Я. И. Удосконалювання методики роботи вчителі матема-тики. - М.: Освіта, 1995.
11. Групова робота школярів у навчанні математиці / Сост. Протасов И.Ф. - Новгород,1989.
12. Гузеев Г.Г. До формалізації дидактики: системний класифікатор ор-ганізаційних форм навчання (уроків). // Шкільні технології.2002. №4.- с. 49-57.
13. Гуманітарні змісти сучасного утворення: Матеріали доповідей нау-ково-практичного семінару.- Кіров: Изд-У Вятского ГПУ,2001.
14. Дайри Н. Г. Основне засвоїти на уроці: Книга для вчителя. - М.: Освіта, 1987.
15. Дидактика середньої школи: Деякі проблеми сучасної дидактики./ Під ред. М. Н. Скаткина. - М.: Просвешение, 1982.
16. Дьяченко В.К. Співробітництво в навчанні: Про колективний спосіб учеб. роботи. - М.: Освіта,1991.
17. Єпішева О. Основні параметри педагогічної технології. // Матема-тика. 2000. №8.- С. 1-4.
18. Історія педагогіки й утворення. Від зародження виховання в первіс-ному суспільстві до кінця XX в. / Під ред. А.И.Пискунова. - М.: ТЦ Сфе-ра,2001.
19. Завельський Ю.В. Як підготувати сучасний урок.// Завуч. 2000. №4. - с. 94-97.
20. Зенкевич И.Г. Естетика уроку математики: Посібник для вчителів. - М.: Освіта, 1981.
21. Зильберберг Н.И. Урок математики: Підготовка й проведення - М.: Освіта, 1995.
22. Зимова И.А. Педагогічна психологія. Підручник для вузів. Изд. дру-ге, доп., испр. і перераб. - М.: Видавнича корпорація «Логос»,1999.
23. Зотов Ю. Б. Організація сучасного уроку. - М.: Освіта, 1984.
24. Канин Е. С. Деякі питання психології навчання рішенню математич-них завдань.// Математичний вісник педвузів Волго-Вятского регіону, випуск 4. - Кіров. 2002, с. 162-188.
25. Кан-калик В.А. Учителеві про педагогічне спілкування: Кн. для вчи-теля. - М.: Освіта, 1987.
26. Карелина Т. М. Методи проблемного навчання.// Математика в шко-лі. 2000. № 5. - с. 31-32.
27. Карелина Т. М. Про проблемні ситуації на уроках геометрії.// Мате-матика в школі. 1999. № 6. - с. 19-20.
28. Ксензова Г. Ю. Перспективні шкільні технології: учбово-методичний посібник.- М.: Пед. про-у Росії, 2000.
29. Ксензова Г. Ю. Навчальне заняття: особливості й етапи // Директор школи. 2001. №4. - с. 29-31.
30. Кирилова Г. Д. Теорія й практика уроку в умовах розвиваючого на-вчання. - М.: Освіта, 1980.
31. Коваленко В. Г. Дидактичні ігри на уроках математики. - М.: Освіта, 1990.
32. Конаржевский Ю. А. Аналіз уроку. - М.: Центр «Педагогічний по-шук», 2000.
33. Кульневич С.В. Лакоценина Т.П. Зовсім незвичайний урок. - Ростов н/Дону, «Учитель»,2001.
34. Культура сучасного уроку. / Під ред. Н.Е. Щурковой. - М.: Педагогі-чне суспільство Росії, 2000.
35. Лукин Р. Д. Усні вправи по алгебрі й початкам аналізу: Кн. Для вчи-теля / Р. Д. Лукин, Т. К. Лукина, М. С. Якунина. - М.: Освіта, 1989.
36. Манвелов С. Г. Сучасний урок математики: основи методики про-ведення.// Математика. 1998. №36. - С. 1-4.
37. Манвелов С. Г. Конструювання сучасного уроку математики. - М.: Освіта, 2002.
38. Майстер-Клас: підготовка вчителі до успішної педагогічної діяльно-сті: методичний посібник / Під ред. Г. А. Росіян. - Кіров: ИУУ, 2000.
39. Махмутов М. И. Сучасний урок. - М.:Педагогіка, 1985.
40. Машароват.В. Педагогічна технологія: личностно-ориентированное навчання. - М.: Педагогіка-Пресс, 1999.
41. Машарова Т. В. Педагогічні теорії, системи й технології навчання. - Кіров: Изд-У ВГПУ, 1997.
42. Машарова Т. В. Використання личностно-ориентированных технологій в утворенні. Матеріали семінару. - Кіров, 2000.
43. Методика викладання математики в середній школі: Загальна мето-дика./ А. Я. Бліх, Е. С. Канин, Н. Г. Килина й ін.; Сост. Р. С. Черкасов, А.А Столяр. - М.: Освіта, 1985.
44. Методика викладання математики в середній школі: Приватна мето-дика. Навчальний посібник для студентів пед. ин-тов по фіз.-мат. спец. / А.Я.Бліх, В.А.Гусєв, Г.В.Дорофеев і ін.; Сост. В.И. Мишин. - М.: Освіта,1987.
45. Миненкова М., Широкова О. Картки для заліку по темі «Рішення рівнянь і координатна площина»// Математика. 2000. №17. - С. 3-5.
46. Муллагалиева С. Розвиток творчого відношення до математики. // Математика. 1996. №47. - с.3.
47. Безперервне утворення: досвід, проблымы, перспективи. Вып 5. / Сост. Е.Ю. Нтконова.-Самара: СИПКРО,2000.
48. Нові педагогічні й інформаційні технології в системі утворення. / Під ред. Е.С. Полат. - М.: Видавничий центр «Академія»,1999.
49. Утворення в XXI столітті / Матеріали Всеросійської наукової заочної конференції. Утворення й культура на порозі XXI століття. Твер: ТГТУ,2001
50. Окунев А. А. Спасибі за урок, діти! - М.: Освіта, 1988.
51. Онищук В. А. Урок у сучасній школі. - М.: Освіта, 1981.
52. Основи технології розвиваючого навчання математики: Навчальний посібник. Н.Новгород: НГПУ,1997.
53. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів / В. А. Сластьонін, И. Ф. Ісаєв, Е. Н. Шиянов. - М.: Ви-давничий центр «Академія», 2002.
54. Педагогіка: підручник для студентів педагогічних вузів і педагогіч-них коледжів. / Під ред. П. И. Пидкасистого. - М.: Педагогічне суспільство Росії,2002.
55. Педагогіка співробітництва / Сост. Котряхов Н.В. - Кіров, 1989.
56. Пидкасистый П. И., Портнов М. Л. Мистецтво викладання. Перша книга вчителя. - М.: Видавництво «Російське педагогічне агентство», 1998.
57. Подласый И. П. Педагогіка: Новий курс: підручник для вузів. В 2 кн. Кн. 1. Загальні основи. Процес навчання. - М.: ВЛАДОС, 2001.
58. Портнов М.Л. Уроки починаючого вчителя. - М.: Освіта, 1993.
59. Застосування нових інформаційно-комунікаційних технологій у ви-кладанні: Матеріали междунар. конференції. - Спб.: Изд-У РГПУ їм. А.И. Ге-рцена,2001.
60. Проблемне навчання в шкільному курсі математики. - Кіров: ИУУ.1997.
61. Розвиваюче навчання: Сб. науч.-метод. статей /Під ред. В.З.Юсупова. - Кіров: ВГПУ,1997.
62. Розвиваючі педагогічні технології: проблеми, пошуки, рішення. Збі-рник науково-методичних матеріалів. Кірова: Видавничий центр ИУУ,1999.
63. Російська педагогічна енциклопедія: В 2тт./ гл. ред. В. В. Давидов. - М.: Наукове видавництво «Більша російська енциклопедія», 1999.
64. Росіян Г. А. Дидактичні основи сучасного уроку: Учебно-практ. по-сібник.- М.: Ладога-100, 2001.
65. Рыжик В. И. 25000 уроків математики. - М.: Освіта, 1993.
66. Саранцев Г. И. Загальна методика викладання математики Са-ранськ: Друкарня «Червоний жовтень», 1999.
67. Селевко Г.К. Сучасні освітні технології: Навчальний посібник. - М.: Народне утворення,1998.
68. Ситаров В.А. Дидактика: Учеб. посібник для студ. высш. пед. учеб. закладів /Під ред. В.А.Сластьоніна. - М.: Видавничий центр «Академія»,2002.
69. Скаткин М.Н. Удосконалювання процесу навчання. - М.: Педагогі-ка,1971.
70. Словник - довідник по педагогіці. / науковий редактор: Н. М. Капус-тіна.- Кіров: Вятский державний педагогічний університет, 2000.
71. Словник по соціальній педагогіці: Учеб. Посібник для студентів высш. учеб. закладів / Авт.- сост. Л.В. Мардахаев. - М.: Видавничий центр «Академія»,2002.
72. Сучасні проблеми методики викладання математики. / Сост. И.С. Антонов, В.А.Гусєв. - М.: Освіта,1985.
73. Сорокін Н. А. Дидактика. Навчальний посібник для студентів пед. інститутів. - М.: Освіта, 1974.
74. Третьяков П.И., Сенновский И.Б. Технологія модульного навчання в школі: Практико-ориенторованная монографія / Під ред. П.И. Третьякова.-М.: Нова школа, 1997.
75. Уварів А.Ю. Кооперація в навчанні: групова робота: Учбово-методичний посібник. - М.: МИРОС, 2001.
76. Фридман Л. М. Психолого-педагогічні основи навчання математики в школі: Учителеві математики про пед. психології. - М.: Освіта, 1983.
77. Ходырева Е.А. Проблеми личностно орієнтованого уроку: Методич-ний посібник. - Кіров: Видання Кировского обласного ИУУ,2002.
78. Черг И.М. Форми навчальної роботи в середній школі. - М.: Осві-та,1988.
79. Чупаха И. В, Пужаев Е. З., Соколова И. Ю. Здоровьесберегающие технології в освітньо-виховному процесі. Науково - практичний збірник ін-новаційного досвіду. - М.: Илекса, 2001.
80. Шамова Т. И., Давыденко Т. М. Керування освітнім процесом в адаптивній школі. - М.: Центр «Педагогічний пошук», 2001.
81. Шиянов Е.Н. , Котова И.Б. Розвиток особистості в навчанні: Учеб. посібник для пед. вузів. - М.: Академія,1999.
82. Щуркова Н.Е. Коли урок виховує. - М.: Педагогіка, 1981.
83. Яковлев Н. М., Сохор А. М. Методика й техніка уроку в школі М.: Освіта, 1985.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.