У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Система рейтинг-контролю рівня засвоєння знань студентів
Количество страниц
45
ВУЗ
Киевский педагогический институт
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Розділ 1. Рейтингова система контролю й оцінки навчальних досягнень у комп'ютерних системах навчання. 5
1.1. Мета та зміст навчання 12
1.2 Класифікація методів навчання та виховання 20
1.3 Експертно - навчальні системи оцінки знань, умінь, навичок на основі комп'ютерних технологій навчання. 21
1.4. Структурно-логічний зміст навчання - основа комп'ютерної технології навчання. 24
Розділ 2. Методика постановки цілей навчання та вибору критеріїв для оцінки його якості 27
2.1. Рекомендації з аналізу навчального предмета та виділенню навчальних елементів . 27
2.2. Рекомендації зі складання таблиці 29
Перелік навчальних елементів по темі “Табличний процесор SC-4”. 30
Специфікація знань, умінь, навичок по темі “табличний процесор sc-4” 31
2.3. Автоматизований контроль знань по темі “табличний процесор sc-4” 32
Тестове завдання для автоматизованого контролю 33
Розділ 3. Методика розробки та впровадження системи рейтингового контролю вмінь і знань студентів лицею №59 34
3.1. Коротка характеристика лицею №59 34
3.2. Системний підхід до оцінки навчальних показників, використовуваних у рейтинговій системі. 35
3.3. Дидактична ефективність рейтингової системи контролю знань 39
Висновок 41
Література 43
Список литературы
1. Бабанский Ю. К. Педагогіка, М. Освіта, 1988
2. Беспалько В. П. і ін., “Системно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу підготовки фахівця”, Учебно - методичний посібник, М. Вища школа 1989
3. Гальперин П. Я. Розвиток досліджень по формуванню розумових дій, Психологічна наука в СРСР в 2 т., т.1, М.1959
4. Грушевская С. Г. Нові інформаційні технології у викладанні психології у вузі, М. Думка 1995
5. Катханов М. В. і ін. Методика розробки й впровадження рейтинг - контролю вмінь і знань студентів, Навчальний посібник М. 1991
6. Застосування ЕОМ для забезпечення навчального процесу й керування утворенням, Матеріали Всесоюзної конференції, 15-17 листопада 1984 року, Свердловськ 1985
7. Рейтинг у навчальному процесі вузу, межвузовский збірник, Досвід. Проблеми. Рекомендації. за редакцією Барсукова И. И. і ін. М, 1992
8. Селезньова Н. А. ін. Комплексна оцінка якості підготовки випускників і студентів вищої школи на базі комп'ютерних технологій. Проблеми оцінки якості підготовки фахівців на базі комп'ютерних технологій. сб. тр. М. 1995
9. Смирнов С. Д. Педагогіка й психологія вищого утворення, від діяльності до особистості. Навчальний посібник для слухачів факультетів і інститутів підвищення кваліфікації викладачів вузів і аспірантів. М. Аспект прес, 1995
10. Тализіна Н. Ф. Шляхи розробки профілю фахівця. Саратов изд. Саратовского університету 1987
11. Тези доповідей учасників школи-семінару “Наукові проблеми тестового контролю знань”, 14-18 березня 1994 р. М. Дослідницький центр проблем якості підготовки фахівців, 1994
12. Фетискин Н. П. Психоемоційне забезпечення комп'ютерного навчання. Психологічні проблеми застосування ЕОМ у процесі навчання. Сб. тр. М. 1990
13. Чошаков М. А. Гнучка технологія проблемно-модульного навчання, методичний посібник, М. Народне утворення, 1996
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
160
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.