У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Система рейтинг-контролю рівня засвоєння знань студентів
Количество страниц 45
ВУЗ Киевский педагогический институт
Год сдачи 2010
Содержание Вступ 3
Розділ 1. Рейтингова система контролю й оцінки навчальних досягнень у комп'ютерних системах навчання. 5
1.1. Мета та зміст навчання 12
1.2 Класифікація методів навчання та виховання 20
1.3 Експертно - навчальні системи оцінки знань, умінь, навичок на основі комп'ютерних технологій навчання. 21
1.4. Структурно-логічний зміст навчання - основа комп'ютерної технології навчання. 24
Розділ 2. Методика постановки цілей навчання та вибору критеріїв для оцінки його якості 27
2.1. Рекомендації з аналізу навчального предмета та виділенню навчальних елементів . 27
2.2. Рекомендації зі складання таблиці 29
Перелік навчальних елементів по темі “Табличний процесор SC-4”. 30
Специфікація знань, умінь, навичок по темі “табличний процесор sc-4” 31
2.3. Автоматизований контроль знань по темі “табличний процесор sc-4” 32
Тестове завдання для автоматизованого контролю 33
Розділ 3. Методика розробки та впровадження системи рейтингового контролю вмінь і знань студентів лицею №59 34
3.1. Коротка характеристика лицею №59 34
3.2. Системний підхід до оцінки навчальних показників, використовуваних у рейтинговій системі. 35
3.3. Дидактична ефективність рейтингової системи контролю знань 39
Висновок 41
Література 43
Список литературы 1. Бабанский Ю. К. Педагогіка, М. Освіта, 1988

2. Беспалько В. П. і ін., “Системно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу підготовки фахівця”, Учебно - методичний посібник, М. Вища школа 1989

3. Гальперин П. Я. Розвиток досліджень по формуванню розумових дій, Психологічна наука в СРСР в 2 т., т.1, М.1959

4. Грушевская С. Г. Нові інформаційні технології у викладанні психології у вузі, М. Думка 1995

5. Катханов М. В. і ін. Методика розробки й впровадження рейтинг - контролю вмінь і знань студентів, Навчальний посібник М. 1991

6. Застосування ЕОМ для забезпечення навчального процесу й керування утворенням, Матеріали Всесоюзної конференції, 15-17 листопада 1984 року, Свердловськ 1985

7. Рейтинг у навчальному процесі вузу, межвузовский збірник, Досвід. Проблеми. Рекомендації. за редакцією Барсукова И. И. і ін. М, 1992

8. Селезньова Н. А. ін. Комплексна оцінка якості підготовки випускників і студентів вищої школи на базі комп'ютерних технологій. Проблеми оцінки якості підготовки фахівців на базі комп'ютерних технологій. сб. тр. М. 1995

9. Смирнов С. Д. Педагогіка й психологія вищого утворення, від діяльності до особистості. Навчальний посібник для слухачів факультетів і інститутів підвищення кваліфікації викладачів вузів і аспірантів. М. Аспект прес, 1995

10. Тализіна Н. Ф. Шляхи розробки профілю фахівця. Саратов изд. Саратовского університету 1987

11. Тези доповідей учасників школи-семінару “Наукові проблеми тестового контролю знань”, 14-18 березня 1994 р. М. Дослідницький центр проблем якості підготовки фахівців, 1994

12. Фетискин Н. П. Психоемоційне забезпечення комп'ютерного навчання. Психологічні проблеми застосування ЕОМ у процесі навчання. Сб. тр. М. 1990

13. Чошаков М. А. Гнучка технологія проблемно-модульного навчання, методичний посібник, М. Народне утворення, 1996
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
160





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.