У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Організаційно-економічний механізм впровадження рекламних заходів при виході підприємства на закордонний ринок
Количество страниц
110
ВУЗ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП 7
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАКОРДОННИХ РИНКАХ 8
1.1.Сутність, мета, завдання та класифікація реклами 8
1.2.Основні етапи здійснення рекламної діяльності 17
1.3.Особливості організації реклами в мережі Інтернет 25
1.4Значення міжнародних виставок й ярмарок в організації рекламної компанії при виході підприємства на закордонний ринок 32
РОЗДІЛ 2.ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «СУМСЬКЕ НВО IМ. М.В. ФРУНЗЕ 38
2.1.Загальна фінансово-економічна характеристика підприємства ВАТ «Сумське НВО ім. М.В. Фрунзе».38
2.2.Аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства 49
2.3.Організація рекламної діяльності на підприємстві ВАТ «Сумське НВО iм. М.В. Фрунзе 57
2.4.Розробка плану та бюджету рекламної діяльності ВАТ «Сумське НВО iм. М.В. Фрунзе 64
РОЗДІЛ 3.ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 75
3.1.Набуття досвіду і підсумки ефективності участі ВАТ «СНВО iм. М.В. Фрунзе» в міжнародних виставках-ярмарках 75
3.2.Вдосконалення організації рекламної компанії ВАТ «СНВО iм. М.В. Фрунзе» на закордонних ринках 84
ВИСНОВКИ 100
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 103
ДОДАТКИ 107
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
350
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.