У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Розробка інтернет - магазина продажів телекомунікаційного обладнання
Количество страниц 73
ВУЗ КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ
Год сдачи 2010
Бесплатно скачать 5855.doc 
Содержание 1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1.1 Переваги і недоліки віртуальних магазинів
1.2 Класифікація віртуальних магазинів
1.3 Організація діяльності віртуальних магазинів
1.4 Виводи
2. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
2.1 Створення віртуальних магазинів
2.2 Способи оплати в Інтернет
2.3 Платіжні системи
2.4 Система Інтернет-платежів
2.5 Виводи
3. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА
3.1 Розробка архітектури інтернет-магазина
3.2 Моделювання бази даних
3.3 Розробка системи оплати й доставки
3.4 Оплата післяплатою
3.5 Розробка інтерфейсу
3.6 Виводи
4. РОЗРАХУНОК ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
4.4. Виводи
ВИСНОВОК
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ІЛЮСТРАТИВНИЙ МАТЕРІАЛ


ВСТУП

Електронна торгівля у віртуальному магазині грунтується на тій же структурі, що і традиційна торгівля. Переваги віртуального магазина перед реальним очевидні. Зменшується чисельність персоналу за рахунок скорочення об'єму взаємодії з клієнтами, арендування дискового простору і розміщення «електронної вітрини» дешевше і простіше за арендувати торгових приміщень і
розміщення товарів на полицях, немає потреби в касовому обслуговуванні і т.д. Вирішуючи питання про підключення Інтернет-магазина до тієї або іншої платіжної системи, його керівникам необхідно наперед оцінити кількість користувачів системи, яким буде цікавий асортимент Інтернет-магазина.
Інтернет-комерція зароджувалася як ринок роздрібної торгівлі. Але поступово на ринку сталі з'являється рішення, орієнтовані не на кінцевих споживачів, а на організації, так званий ринок B2B, або business-to-business (в протилежність B2C, business-to-customer).
Спочатку, на ринку B2B пропонувалися продукти, пов'язані з власне організацією роздрібної торгівлі (готові Інтернет - магазини, послуги з реклами, упровадження Інтернет - торгівлі в традиційні бізнес - процеси і т.п.). Але поступово через Інтернет сталі продаватися рішення, безпосередньо з Інтернет не зв'язані (комерційне програмне забезпечення, послуги з автоматизації, оптова торгівля, брокерські послуги, консалтинг і т.п.).
За прогнозами агентства McKinsey, до кінця 2008 року ринок B2B займатиме 90% всього ринку Інтернет-послуг, і його об'єм перевищить 400 млрд. долл. За прогнозом IDC, до того ж 2003 року об'єм всього ринку Інтернет перевищить 1,6 трильйони долл., причому 14 трильйони доводитиметься на B2B.
Віртуальний магазин називають також Інтернет-магазином. До нього повністю підходить визначення віртуального підприємства. Інакше кажучи, віртуальний магазин - це співтовариство територіально роз'єднаних співробітників магазина (продавців, касирів) і покупців, які можуть спілкуватися і обмінюватися інформацією через електронні засоби зв'язку при повній (або мінімальному) відсутності особистого прямого контакту. Електронна торгівля у віртуальному магазині грунтується на тій же структурі, що і традиційна торгівля.
Список литературы ВИСНОВОК

В висновку дипломної роботи можна сказати що в розробленому електронному магазині вдало поєднується інтерфейс магазина з його функціональністю і простотою використовування. Розроблена максимально зручна і доступна робота потенційного клієнта, доступні і зрозумілі діалогові вікна. Розбиті по категоріях товари, що мають докладний опис з ілюстраціями, гнучка можливість пошуку по різних критеріях, проглядання «новинок» і товарів, що продаються, залишать у клієнта приємне враження.
На будь-який товар покупець зможе залишити свій відгук, формуючи тим самим, додаткову рекламу товару. 128-бітовий протокол безпеки SSL, що використовується, додасть упевненості покупцю в збереженні своїх конфіденційних даних. Різні способи оплати і доставки підійдуть будь-якому клієнту, адже він може отримати своє замовлення, не виходячи з будинку в обумовлені терміни.
Приведені розрахунки показують, що упровадження додаткової послуги в магазині ІП “Стрелкова М.А.” економічно обгрунтовано і крім швидкої окупності проекту підвищить рейтинг і отримання додаткового прибутку магазина за рахунок:

- додаткового цілодобового каналу збуту товарів;

- зручного сервісу для споживачів, дозволяючого ознайомитися з переліком товарів, вчинити резервування або покупку товарів в реальному часі, використовуючи різні варіанти доставки;

- логічно представлена інформація дозволить клієнту самостійно знайти що цікавить його товар. На початковому етапі в проекті інтернет - магазина реалізовані такі способи оплати, як оплата поштовим переказом і оплата кур'єру готівкою.
Доставка кур'єром буде націлена на працююче населення міста, що має нагоду виходу в інтернет, але не часу відвідати магазин «ІП “Стрелкова М.А.”, що має, у зв'язку з незручним для них графіком роботи магазина. Під час випробування розробленого автором Web - вузла, ні яких помилок не було виявлено. Програма показала добрі результати і повністю відповідає поставленим вимогам.




ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Для коректної роботи даної програми встановлюються мінімальні вимоги до програмного і апаратного забезпечення персонального комп'ютера.
Мінімальним вимога до програмного забезпечення на машині сервері є СУБД MySQL 3.23., інтерпретатор PHP, Apache Web Server.
Мінімальним вимога до програмного забезпечення на машині клієнта є браузер Internet Explorer v6.0 і вище, Opera v.7.0 і т.д.
Мінімальні вимоги до апаратного забезпечення машини серверу є:
• процесор Intel Pentium IV 3,0 ГГц;
• 512 Мб оперативної пам'яті;
• Операційна система Windows 98SE\2000\XP.
• 500 Мб вільного місця на жорсткому диску.
Мінімальні вимоги до апаратного забезпечення машини клієнта є: • Процесор
Intel Pentium III 700 Мгц;
• 128 Мб оперативної пам'яті;
• Операційна система Windows 98SE\2000\XP



ЛІТЕРАТУРА

1. Харріс Е. PHP/MySQL для початківців. Пер. з англ. - М.: Кудіц - Образ,2005. - 384 з.
2. Аткинсон Л. MySQL. Бібліотека професіонала. Пер. з англ. - М.: Видавничий будинок "Вільямс", 2002, - 624 з.
3. А. Матросів, А. Сергєєв, М. Чаунин “HTML 4.0” Видавництво “БХВ-ПІТЕР” 2004г. р. Санкт - Петербург.
4. Поль Дюбуа “MySQL” Видавництво “Вільямс” 2001г. р. Москва.
5. Люк Веллінг, Лора Томсон “Розробка Web - додатків за допомогою PHP і MySQL”. Видавництво “Вільямс” 2003г. Москва Санкт
- Петербург, Київ.
6. Карпова Т.С. Бази даних: моделі, розробка, реалізація - СПб.: Пітер, 2001. - 304 з.
7. Дейт К. Введение в системи баз даних. Пер. з англ.-К.; М.; СПб.: Видавничий будинок "Вільямс", 2000. - 848 з.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
300
Скачать бесплатно 5855.doc 





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.