У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Франчайзинг
Количество страниц
71
ВУЗ
КГУ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП____________________________________________________________________3
1. ПОНЯТТЯ ФРАНЧАЙЗИНГУ________________________________________________5
1.1 ОСНОВНА ТЕРМІНОЛОГІЯ_____________________________________________5
1.2 КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ФРАНЧАЙЗИНГУ____________________________7
2. ВИДИ ФРАНЧАЙЗИНГУ ___________________________________________________9
2.1 ТОВАРНИЙ ФРАНЧАЗІНГ________________________________________________9
2.2 ВИРОБНИЧИЙ ФРАНЧАЙЗИНГ___________________________________11
2.3 ДІЛОВИЙ ФРАНЧАЙЗИНГ_______________________________________________12
2.4 ІНШІ ВИДИ ФРАНЧАЙЗИНГУ_________________________________________13
2.5 ВИДИ ФРАНЧАЙЗІНГОВИХ СИСТЕМ____________________________________14
3 ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ ФРАНЧАЙЗИНГУ________________________16
3.1 ПЕРЕВАГИ ФРАНЧАЙЗИНГУ_______________________________________16
3.1.1 ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ФРАНЧАЙЗОРА__________________________________16
3.1.2 ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ФРАНЧАЙЗІ_____________________________________18
3.2 НЕДОЛІКИ ФРАНЧАЙЗИНГУ__________________________________________20
3.2.1 НЕДОЛІКИ ДЛЯ ФРАНЧАЙЗОРА______________________________________20
3.2.2 НЕДОЛІКИ ДЛЯ ФРАНЧАЙЗІ________________________________________22
4. ДОГОВІР КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ__________________________________24
4.1 ПРЕДМЕТ І ІНШІ ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ_______________________________________________________________25
4.2 ОБ'ЄКТИ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ_____________________25
4.3 МАЄ РАЦІЮ І ОБОВ'ЯЗКУ СТОРІН ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ_______________________________________________________________26
4.4 ЗМІНА І ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ_______________________________________________________________29
4.5 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ_______________________________________________________________29
4.6 РЕЄСТРАЦІЯ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ_________________29
4.6.1 РЕЄСТРАЦІЯ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ В ПОДАТКОВОМУ ОРГАНІ____________________________________________________________________29
4.6.2 РЕЄСТРАЦІЯ ДОГОВОРУ КОМЕРЦІЙНОЇ КОНЦЕСІЇ У ФЕДЕРАЛЬНІЙ СЛУЖБІ ПО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЙ ВЛАСНОСТІ, ПАТЕНТАХ І ТОВАРНИХ ЗНАКАХ___________________________________________________________________30
5. ПРАКТИКА ФРАНЧАЙЗИНГУ В РОСІЇ___________________________________31
5.1 ИМИДЖ-ВСЕ____________________________________________________________34
5.2 ФРАНЧАЙЗИНГ В ЦИФРАХ І СУМАХ___________________________________39
5.3 ТРИ ШЛЯХИ_______________________________________________________________41
5.4 ВРАЗЛИВІ МІСЦЯ______________________________________________________42
5.5 ПОКУПКА ФРАНШИЗИ__________________________________________________45
5.5.1 ПИТАННЯ, ЯКІ НЕОБХІДНО ЗАДАТИ ФРАНЧАЙЗЕРУ___________47
ВИСНОВОК_____________________________________________________________52
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ_____________________________________________________54
ДОДАТКИ
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
800
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.