У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Механізм залучення прямих іноземних інвестицій у туристичну сферу України
Количество страниц
109
ВУЗ
МГИУ
Год сдачи
2010
Содержание
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ЗАСАДИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ 6
1.1. Поняття міжнародного інвестування 6
1.2. Особливості менеджменту міжнародного туризму на сучасному етапі 6
1.3. Теоретичні засади залучення іноземних інвестицій у туристичну сферу 17
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ЗАЛУЧЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ІНВЕСТИЦІЙ У ТУРИСТИЧНУ ГАЛУЗЬ УКРАЇНИ 39
2.1. Загальна характеристика туристичних регіонів України та можливості їх розвитку 39
2.2. Аналіз практики залучення іноземних інвестицій у туристичну сферу в період незалежності України 39
2.3. Аналіз розвитку методів і форм залучення інвестицій 49
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ШЛЯХОМ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ 77
3.1. Проблеми залучення міжнародних інвестицій в галузі туристичного бізнесу 77
3.2. Потенціал розвитку туризму в Україні 77
3.3. Розробка шляхів залучення іноземних інвестицій в туристичну галузь України 89
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 100
ДОДАТОК 105-109
Метою роботи є розвиток теоретичних питань і розробка методичних рекомендацій щодо удосконалення управління туристичним комплексом шляхом залучення іноземних інвестицій в умовах ринкових відносин, на основі аналізу й узагальнення наукових праць вітчизняних і закордонних авторів, а також дослідження стану і тенденцій розвитку міжнародного туризму.
Об'єкт дослідження - структурні підрозділи туристичної галузі України.
Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою роботи є результати досліджень в сфері менеджменту туризму. У дослідженні використовувалися роботи закордонних і вітчизняних шкіл маркетингу, менеджменту, економіки.
Робота складається з вступу, трьох розділів, дев’яти підрозділів, висновків, списку використаної літератури, додатку.
У вступі роботи обґрунтована актуальність теми роботи, визначено предмет, об’єкт та завдання дослідження.
В першому розділі роботи розкрито сутність міжнародних інвестицій як економічної категорії, охарактеризовано основні особливості менеджменту міжнародного туризму на сучасному етапі та розкрито теоретичні засади іноземного інвестування в туристичну галузь.
В другому розділі роботи проведений аналіз туристичних регіонів України на предмет їх інвестиційного потенціалу, виділено перспективні шляхи інвестування. Проаналізовано також кількісні та якісні показники прямих іноземних інвестицій в туристичну галузь України в період незалежності. Досліджено та порівняно також основні методи залучення прямих іноземних інвестицій в туристичну галузь України.
В третьому розділі роботи систематизовано проблеми залучення прямих іноземних інвестицій в туризм України, окреслено перспективні напрямки інвестування та розроблено основні шляхи та методи залучення іноземних інвестицій в туристичну сферу України.
В висновках наведені основні висновки та пропозиції по вищенаведеній проблематиці.
Робота розміщена на 108 сторінках друкованого тексту, містить 5 малюнків, 2 таблиці, додаток.
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
600
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.