У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Аналіз діяльності туристичної фірми ТОВ "Турист". Організація пригодницького туру
Количество страниц
77
ВУЗ
Київський гуманітарний інститут
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Розділ I. Туріндустрія та турринок 6
1.1. Поняття й сутність турринку 6
1.2. Маркетингова конкурентна політика турагенств 15
1.3. Дослідження ринку попиту та пропозиції 18
Розділ II. Розробка туристських маршрутів і просування на туристський ринок 20
2.1. Структуру туристського продукту. Етапи створення туристського продукту 20
2.2. Просування й продаж туристського продукту 25
Розділ III. Розвиток діяльності фірми «Турист» шляхом розробки пригодницького туру « N-M-N» 41
3.1. Відомості про фірму 41
3.2. Маркетингові дослідження з розробки пригодницького туру в Московському Автономному окрузі 46
3.3. Розробка програми туру, розрахунок вартості і його ефективності 51
3.4. Організація рекламної компанії 66
Висновок 74
Список використаної літератури 77
Додаток 1. Грошові потоки за перші 20 місяців впровадження нового тур продукту 80
Примітка. Під N і M розуміються умовні міста. Ви можете замість них поставити свій. N - вихідне місто, M - місто, куди здійснюється тур. При цьому М - центр автономного округу, замість нього ви можете поставити обласний центр і т.д.
ТОВ «Турист» - умовний туроператор. Замість нього ви також поставите свою назву тур фірми.
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
875
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.