У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Собівартість тур продукту, фактори й умови її визначальні (на прикладі Туроператора Москви масового напрямку) ТОВ АЙ-БИ-ЭН ТРЕВЕЛ
Количество страниц
71
ВУЗ
Київський гуманітарний інститут
Год сдачи
2010
Содержание
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи формування собівартості тур продукту 6
1.1. Сутність і визначення собівартості тур продукту 6
1.2. Фактори, що роблять вплив на собівартість тур продукту 11
1.3. Шляхи оптимізації собівартості тур продукту 20
Розділ 2. Аналіз собівартості тур продукту на прикладі ТОВ "ХХХ" 29
2.1. Показники собівартості тур продукту на підприємстві ТОВ "ХХХ" і фактори її що визначають 29
2.2. Умови оптимізації собівартості тур продукту в ТОВ АЙ-БИ-ЭН ТРЕВЕЛ 42
2.3. Вплив собівартості тур продукту на прибутковість роботи ТОВ АЙ-БИ-ЭН ТРЕВЕЛ 47
Розділ 3. Оптимізація собівартості тур продукту в ТОВ АЙ-БИ-ЭН ТРЕВЕЛ 53
3.1. Заходу щодо оптимізації собівартості тур продукту в ТОВ АЙ-БИ-ЭН ТРЕВЕЛ 53
3.2. Ефективність пропонованих заходів щодо оптимізації собівартості тур продукту в ТОВ АЙ-БИ-ЭН ТРЕВЕЛ 62
Висновок 68
Список використаної літератури: 71
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
750
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.