Цілепокладання в управлінні збутовою діяльністю підприємства
В управлінні підприємством взагалі та особливо окремими його об’єктами, підрозділами важливе значення набувають правильно обрані цілі, оскільки від того, якими їх бачить керівництво та колектив підприємства, наскільки чітко сформульовані, в багатьох випадках залежить успіх компанії. Отже, встановлення цілей, заради досягнення яких формується, діє та розвивається підприємство як цілісна система, є першочерговим в управлінні.
Зрозуміло, що у цьому контексті управління виступає виключно цільовим, тобто потребує ясного і точного визначення цілей або бажаних результатів роботи, формування реальних програм їхнього досягнення та чіткої оцінки параметрів роботи шляхом вимірювання конкретних результатів на етапах досягнення поставлених цілей [226, с. 74]. Процес встановлення цілей не лише сприяє тому, що конкретні цілі розвитку підприємства досягаються з більшою ймовірністю, а є також й основою зменшення обсягів непотрібної діяльності, безладу, пасивності у виконанні загальних намірів» [227, с. 94].
Усвідомлюючи важливість та необхідність уточнення системи цілей в управлінні діяльністю промислових підприємств взагалі, а також поглиблення отриманих попередниками положень у цій сфері, звернемося до системного підходу щодо цілепокладання і на його основі сформулюємо головні цілі та завдання в межах об’єкта дослідження. На початку дослідження ми обрали саме системний підхід через низку конкретних переваг, розглянутих у п. 1.3. Тому власне у цьому напрямку розглянемо поставлені завдання.
В усі періоди існування управлінської науки цілям, їх визначенню, класифікації та втіленню у практичну діяльність на підприємстві дослідники присвячували велику увагу. Однак реальність та сучасні дослідження літературних джерел свідчить про наявність не меншого інтересу щодо цих проблем і сьогодні.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ