У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Розвиток механізму управління та вдосконалення системи інформаційного забезпечення

     

      Ґрунтуючись на результатах проведеного у п. 2.3 SWOT-аналізу та окреслених напрямках удосконалення функціонування підприємств машинобудування та металообробки, розробимо власну систему рекомендацій для розвитку механізму управління збутовою діяльністю та вдосконалення її інформаційного забезпечення.

      У зв’язку з існуванням різних підходів до визначення складу планових показників збутової сфери [23; 75; 107] план збуту може характеризуватися як ефективний при дотриманості певної політики, яка б відображала його напрямки на багато років уперед та підкорялася як головній меті підприємства, так і цілям маркетингу. Треба враховувати, що виходячи із плану збуту розробляється програма дій усіх підрозділів, оскільки підприємство повинно виробляти ту продукцію, яка може бути продана у його збутових мережах. Так, на підставі цього відділ постачання буде укладати угоди на поставку сировини, матеріалів, придбання виробничого обладнання; виробничий відділ буде розробляти план товарної продукції та виробничу програму; економічний та фінансовий відділи разом з бухгалтерією будуть визначати можливі доходи, витрати, прибуток та рентабельність діяльності підприємства тощо.

      Вагомим показником є плановий рівень витрат на збут, однак, як зазначалося, дискусійним постає визначення складу статей, за якими слід здійснювати їх планування. Вважаємо, що цей процес необхідно проводити з урахуванням факторів, що впливають на розмір витрат на збут, а також у розрізі їх поділу на постійні та змінні, а також за окремими аналітичними статтями. До складу факторів, що впливають на розмір збутових витрат, пропонуємо віднести такі: вид каналу збуту (прямий, непрямий, змішаний), його ширину та рівень; кількість пакувальних матеріалів; наявність власного або орендованого транспорту; очікуваний обсяг випуску продукції, віддаленість складів від підприємства та від покупців; витрати на оплату праці, відрахування на соціальні заходи, витрати на відрядження тощо.

      Дослідження наявних статей витрат на збут на машинобудівних та металообробних підприємствах Одеської області, проведені у п. 2.1, дозволяють сформувати власне бачення оптимального складу статей витрат на збут (рис. З.3.3.1). При його розробці ми виходили з об’єктивної необхідності уникнути сплутування, що має місце на практиці щодо співіснування та складу витрат на збут і витрат на маркетинг. Про це на теоретичному рівні було обмовлено у п. 1.1. За наведеним переліком статей у подальшому відбувається весь цикл управління збутовими витратами – вони обліковуються, контролюються, аналізуються, а також регулюються відхилення фактичних показників від запланованих.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.