У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Аналіз інноваційного розвитку виробничих підприємств

     

      Основною виробничо-господарською ланкою національної економіки є підприємство. Відповідно до Закону України «Про підприємства в Україні» [5] підприємство визначається як самостійний суб’єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності.

      Відповідно до твердження, яке наведено в [130], підприємництво – це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою одержання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб’єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством.

      Тобто, підприємництво – це діяльність, мета якого – одержання прибутку. Кожне окреме підприємство представляє собою складну економічну систему, що здійснює господарську діяльність, забезпечуючи потреби суспільства товарами (послугами) відповідного асортименту та належної якості.

      У ринковій економіці кожне підприємство функціонує в умовах жорстких конкурентних відносин, тому для забезпечення ефективного розвитку підприємству потрібно мати відповідний рівень конкурентоспроможності, який досягається постійним підвищенням ефективності виробництва та збільшенням продуктивності праці, що забезпечується своєчасним впровадженням досягнень науково-технічного прогресу у виробництво та постійним підвищенням культурно-технічного і професійно-кваліфікаційного рівня співробітників, залученням їх до творчої діяльності. Також, для успішного функціонування підприємства в ринкових умовах доцільно вивчати конкурентне середовище і ринок, на якому підприємство реалізує свою продукцію (послуги). На основі отриманої інформації формувати засади інноваційної діяльності по впровадженню нових науково-технічних досягнень, інновацій у виробництво, для виходу на нові ринки з більш якісною, інноваційною продукцією.

      При дослідженні інноваційної діяльності потрібно приділити увагу саме поняттям «інновація» та «інноваційна діяльність». На даний час в вітчизняній та іноземній літературі існує безліч визначень терміну «інновація». Цю категорію здебільшого трактують як перетворення потенційного науково-технічного прогресу в реальний, що втілюється в нових продуктах і технологіях.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.