Еволюція поглядів на розвиток управлінського персоналу
Поділ процесу розвитку управлінського персоналу на етапи досить умовний, оскільки вони перекриваються в часі й перегукуються за змістом. Відповідно до прогресу й у міру розвитку господарської діяльності усклад-нювалося, структурувалося і змістовно збагачувалось саме управління. У цьому процесі управлінська думка зазнавала якісних змін, що дає змогу говорити про етапи розвитку управлінської думки (рис. 1.3).
Школа наукового управління ґрунтувалася на тому, що, використовуючи спостереження, виміри, логіку й аналіз, можна вдосконалити багато операцій ручної праці, добиваючись їх більш ефективного виконання.
Представники цієї школи розглядають організацію як закриту систему, яка ніяк не пов'язана із зовнішнім середовищем. Наукове управління не нехтувало людським чинником. Важливим внеском цієї школи було систематичне використання стимулювання з метою зацікавити працівників у підвищенні продуктивності праці. Ключовим елементом у цьому напрямі було те, що люди, які більш продуктивно працювали, отримували більшу винагороду
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ