У нас уже
242733
рефератов, курсовых и дипломных работ
Сделать закладку на сайт
Главная
Сделать заказ
Готовые работы
Почему именно мы?
Ценовая политика
Как оплатить?
Подбор персонала
О нас
Творчество авторов
Быстрый переход к готовым работам
Контрольные
Рефераты
Отчеты
Курсовые
Дипломы
Диссертации
Мнение посетителей:
Понравилось
Не понравилось
Книга жалоб
и предложений
Название
Рекламний менеджмент на підприємстві
Количество страниц
120
ВУЗ
КНЭУ
Год сдачи
2010
Бесплатно скачать
19298.doc
Содержание
Вступ
1. Економічна сутність, роль і принципи рекламного менеджменту в діяльності підприємства
1.1 Сутність і роль реклами в діяльності підприємства
1.2 Маркетингова класифікація рекламної діяльності підприємства
1.3 Сутність, етапи й принципи рекламного менеджменту на підприємстві
1.3.1 Інформаційне забезпечення реклами
1.3.2 Планування рекламної діяльності
1.3.3 Організація рекламної діяльності
1.3.4 Контроль рекламної діяльності
2. Аналізу фінансово-господарської й маркетингової діяльності ТОВ « Ат-Крим»
2.1 Характеристика діяльності й конкурентних переваг ТОВ « Ат-Крим»
2.2 Оцінка фінансового стану й результатів діяльності підприємства
2.3 Оцінка основних тенденцій ринку кондитерських виробів в Україні
2.4 Маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «АТ - Крим» як вихідна передумова розробки рекламної стратегії
3. Напрями вдосконалювання керування рекламною діяльністю на ТОВ « Ат-Крим»
3.1 Розробка рекламної стратегії як основа підвищення ефективністю рекламної діяльності ТОВ « Ат-Крим»
3.2 Розробка програми, графіка й бюджету рекламної діяльності ТОВ « Ат-Крим»
3.3 Проблеми оцінки ефективності рекламної діяльності підприємства
3.4 Кореляційно-Регресійний аналіз впливу рекламної діяльності на фінансові результати підприємства
3.4.1 Завдання й мети аналізу й прогнозування рекламної діяльності
3.4.2 Вихідні дані
3.3.3 Кореляційний аналіз. Кореляційна матриця
3.4.4 Регресійний аналіз показників рекламної діяльності в часі
4. Охорона праці. Забезпечення пожежної безпеки на складах ТОВ « Ат-Крим»
4.1 Коротка характеристика підприємства
4.2 Організація пожежної профілактики на підприємстві
4.3 Первинні кошти гасіння
4.4 Забезпечення евакуації людей
4.5 Фінансування заходів щодо охорони праці й пожежної безпеки
Висновок
Список використаної літератури
Додаток А
Додаток Б
Додаток В
Додаток Г
Додаток Д
Додаток Е
Додаток Ж
Додаток З
Додаток И
Додаток ДО
Список литературы
Стоимость доставки работы, в гривнах:
(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
800
Скачать бесплатно
19298.doc
Найти готовую работу
ЗАКАЗАТЬ
Обратная
связь:
Связаться
Вход для партнеров
Регистрация
Восстановить доступ
Материал для курсовых и дипломных работ
25.03.24
Іміджування в процесі функціонування державної влади
25.03.24
Політичний імідж як складова публічної взаємодії
25.03.24
Методологія сучасних іміджевих досліджень
Архив материала для курсовых и дипломных работ
Ссылки:
Счетчики:
© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.