У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Огляд методологічних основ розв’язання задачі формування бізнес-стратегії підприємства



          Відповідно до загальної процедури побудови бізнес-стратегії підприємства [10; 15; 91; 172], його невід’ємною частиною виступає аналіз зовнішнього середовища, що полягає у дослідженні кон’юнктури ринку задля його сегментації через виділення груп конкуруючих товарів, орієнтованих на різні класи споживачів.          Матеріали даного розділу базуються на роботах авторів [18, 19; 51-53; 65; 130; 133; 183].          Відомо, що різні люди бажають купувати товари, які задовольняють широкий спектр споживчих потреб, тому виробничим підприємствам доцільно поділити їх на групи, або сегменти, що дозволить чітко уявити картину споживчих переваг певних видів товарів, та прийняти об’єктивні рішення щодо неохоплених ринкових сегментів існуючими конкурентами. Вивчення споживачів може проводитися в багатьох напрямках, виходячи з відношення до підприємства-виробника та його сфери діяльності, наміру та мотивації здійснення покупки, особливості прийняття рішення про купівлю, поведінки під час її здійснення та рівня задоволеності споживачів придбаним продуктом тощо [133].          Отже, суть проведення ринкової сегментації полягає у виділенні відносно чітких груп споживачів орієнтованих на різні типи товарів. Результативність сегментації суттєво залежить від вибору критерію його проведення (Додаток А).          Ефективність сегментації визначається такими характеристиками, як чіткість отриманих сегментів, істотність їх розмірів, доступність для впровадження маркетингових рішень, можливість кількісного виміру та існування протягом тривалого часу. Як зазначалося вище, сегментація покупців проводиться для того, щоб з’ясувати вподобання споживачів та відшукати недостатньо охоплений конкурентами сегмент на ринку. У випадку, коли отримані сегменти не задовольняють необхідним вимогам, маркетинговому підрозділу доцільно проводити новий поділ ринку споживачів на групи, змінивши при цьому критерії.          Моделювання процесу оцінки кон’юнктури ринку здійснюється з використанням базових методів проведення сегментації ринку, що наведені на рис. 1.2. [9; 11; 66; 67; 75].          Інформація, яка отримується на етапі поділу ринку на сегменти, є базою для наступного кроку – визначення ступеня привабливості того чи іншого сегменту та вибору підприємством цільових сегментів для здійснення своєї діяльності. Привабливість виходу на будь-який сегмент ринку залежить від його розміру та швидкості зміни, оскільки незначні за розміром сегменти не дозволяють отримати очікувану дохідність, а ті, що часто зазнають змін, є ризикованими і нестабільними щодо відповідності отриманих результатів та можливості їх застосування у найближчому майбутньому.          

Вся работа доступна по Ссылке

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.