Быстрый переход к готовым работам
|
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного вікуформуванні крос-культурних цінностей у молодших школярів важливу роль відіграє сім’я, як соціальний інститут, де закладаються першооснови культурної самоідентифікації. Саме цей факт визначає необхідність підбору адекватних методик підготовки батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку.
Підготовка батьків до формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку у школах здійснювалася на загальношкільних зборах батьків молодших школярів у вигляді міні-лекцій, де батьки отримували необхідну інформацію про історичне, географічне та культурно-духовне підґрунтя українсько-кримськотатарських взаємовідносин та проводилося ознайомлення батьків з особливостями виховання дітей в умовах сім’ї.
цією метою для батьків були проведені лекції з наступної тематики:
Формування крос-культурних цінностей у молодших школярів у сім’ї . Особливості формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку.
Спільні сімейні та виховні традиції у кримських татар і українців. Контакти та комунікації сучасної кримськотатарської сім’ї у полікультурному українському просторі.
Виховання у дітей інтересу до інших культур. Проблеми та стереотипи у вихованні крос-культурних цінностей у дітей. Взаємоповага і взаємодопомога в родині як фактор розвитку крос-культурних цінностей
Взаємини із сусідами як умова формування крос-культурних цінностей у молодших школярів.
Християнські й ісламські традиції у житті кримськотатарської родини. Методи сімейного виховання крос-культурних цінностей у молодших школярів.
Особливо вразила батьків тема „Спільні сімейні та виховні традиції у
кримських татар і українців ” (Додаток Ю.4). Слід підкреслити, що орієнтація батьків на формування крос-культурних цінностей у дітей молодшого шкільного віку через усвідомлення спільного для двох наційдосвіду надала можливість кожному учасникові батьківських зборів з’ясувати свої погляди на проблему крос-культурних відносин. Батьки зазначили, що з давніх давен між двома народами формувалися відносини різних рівнів: від військово-політичних до культурно-духовних. Поряд із тим, батьки зазначили, що існують певні переваги крос-культурних контактів, а саме: взаємодіючи культури отримують доступ до реалізації освітніх, економічних, соціально-культурних ресурсів та мобілізують і вдосконалюють зазначені ресурси. Також батьки підкреслили, що у взаємодії з представниками різних культур відбувається вироблення принципів взаєморозуміння, підвищується активність крос-культурних контактів, що згодом дає позитивний результат в усвідомленні того, що міжкультурний конфлікт може обійтися набагато дорожче культурним групам, аніж постійна взаємодія і співпраця. Вся работа доступна по ссылке https://mydisser.com/ru/catalog/view/556156.html |
|