У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Концепція виховання культури особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці

За результатами сформованого понятійного апарату, наукового обґрунтування теоретичних і науково–методологічних основ була створена концепція і модель виховання культури особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці в умовах соціально–ціннісній діяльності.

У контексті сучасних підходів виховання культури особистісного самоствердження (КОС) раннього юнацького віку розглядається як процес свідомого й активного саморозвитку особистості в різних сферах життєдіяльності, в досягненні успіху, високого статусу, відстоюванні своєї значущості.

Методологічно дослідницька проблема розуміється нами як визначення й утвердження учнем власної життєвої позиції, що ґрунтується на безумовному прийнятті унікальності кожної людини як найвищої цінності з огляду на те, що й сам учень повинен бути такою цінністю через забезпечення моделі суб'єкт–суб'єктивної взаємодії учасників навчально–виховного процесу.

Особливу значущість самоствердження набуває зараз, у період глибоких соціальних змін і перетворень в українському демократичному суспільстві, що тягне за собою втрату людиною почуття стабільності, віри у власні сили, дезорієнтацію. З нашого погляду, актуалізація потреби в самоствердженні спричинена – загрозою зниження соціального статусу людини, що викликає в неї почуття соціальної небезпеки, яке, в свою чергу, стимулює активність індивіда, його прагнення зберегти та зміцнити своє положення, установити втрачений статус у суспільстві або зняти загрозу його можливого зниження [37, с.33].

У дослідженні особистісного самоствердження найбільший інтерес для нас становить така соціально–демографічна група, як ранній юнацький вік. Це обумовлено тим, що саме спільність молодих характеризує їх прагнення до самоствердження у світі дорослих. Молодь традиційно є об'єктом численних соціологічних досліджень. Найбільших психологічних труднощів у сучасній соціальній ситуації зазнають саме старшокласники, які перебувають на порозі життєвого самовизначення, пошуку сфер свого утвердження і затребування в суспільстві. Відсутність орієнтирів робить процес їх самоствердження стихійним, неорганізованим, непродуманим, що становить проблему для самих старших школярів і суспільства загалом.

 

 

Вся работа доступна по ссылке

https://mydisser.com/ru/catalog/view/328090.html  

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.