У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ
Количество страниц 35
ВУЗ КТИ
Год сдачи 2016
Содержание ВСТУП…………………………………………………………………………...3
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ……………………………………………………………………6
1.1. Фінансовий контроль як правова категорія……………………….6
1.2. Проблема класифікації видів фінансового контролю в правовій літературі………………………………………………………..…..11
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ……………………………………………..18
2.1. Суб’єкти фінансового контролю……………………………………18
2.2. об’єкт та предмет фінансового контролю………………………….22
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ……………………….26
ВИСНОВКИ................................................................................................32
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………35







ВСТУП

Актуальність теми. Одним із елементів правової держави, основні засади побудови якої закладені в Конституції України, виступає державний контроль, складовою частиною якого є фінансовий контроль. Якісні перетворення, які відбуваються в Україні, потребують значних фінансових ресурсів, що забезпечать повне і своєчасне виконання завдань і функцій держави. Повнота та своєчасність надходження коштів до державних фондів, дотримання діючого законодавства під час їх розподілу та використання залежать від організації і здійснення фінансового контролю. Діяльність, пов’язана із забезпеченням динамічного соціально-економічного розвитку суспільства, потребує постійного вдосконалення управління цими процесами. Важливою функцією управління фінансами є фінансовий контроль, який, з одного боку, є методом фінансового механізму, а з іншого – організаційною формою управління фінансами.
Зважаючи на це фінансовий контроль перебуває у процесі постійного розвитку та вдосконалення, а його зміст і спрямованість змінюються залежно від рівня розвитку суспільства, а також завдань, які це суспільство ставить перед собою.
Разом з цим, необхідно зазначити, що розробка питань фінансового контролю, його організації і здійснення у підручниках та наукових дослідженнях в основному здійснювалася в той час, коли ці питання в Україні не ставилися так гостро. Лише останніми роками у публікаціях вказується на необхідність прийняття Закону «Про фінансовий контроль в Україні», а це, в свою чергу, потребує розроблення відповідного понятійного апарату, який у роботах науковців відображений не досить повно. У центрі дискусії вчених опинилися різні питання фінансового контролю, що призвело до неоднозначного визначення деяких понять навіть у нормативних актах, а це, відповідно, впливає і на діяльність органів фінансового контролю, і на проведення спільних контрольних дій. Потребує вдосконалення законодавство, що визначає правовий статус фінансово-контрольних органів. Нечітке визначення їх завдань та функцій, шляхів і меж взаємодії сприяє неналежному здійсненню фінансового контролю.
Наявність суперечливих питань, недостатня розробленість певних теоретичних положень, відсутність комплексного дослідження правових проблем фінансового контролю в Україні вказують на актуальність теми даної курсової роботи.
Аналіз основних досліджень і публікацій. Проблеми фінансового контролю розглядалися у наукових працях багатьох українських учених юристів та економістів, серед яких Л. Воронова, А. Берлач, В. Демянишин, М. Кучерявенко, Л. Савченко, І. Стефанюк, О. Пащенко, С. Юрій та ін., однак вони і сьогодні залишаються актуальними. Окремі аспекти на рівні нормативного викладення розглядаються в підручниках та навчальних посібниках з фінансового права України.
Мета і завдання роботи. Мета курсової роботи полягає у тому, щоб на основі врахування досягнень юридичної та економічної наук, узагальнення правозастосовної діяльності органів фінансового контролю, аналізу вітчизняного і зарубіжного законодавства, розкрити правові проблеми організації та здійснення фінансового контролю в Україні, сформулювати теоретичні висновки й пропозиції щодо вдосконалення національного законодавства.
Відповідно до поставленої мети курсової роботи зроблено спробу вирішити такі завдання:
• з’ясувати поняття, сутність фінансового контролю та роль у здійсненні фінансової діяльності держави;
• розробити науково обґрунтовану класифікацію фінансового контролю за видами, формами і методами;
• охарактеризувати систему фінансового контролю, а саме суб’єктів, об’єктів та предмет;
• охарактеризувати завдання та функції органів державного фінансового контролю, визначити порядок їх взаємодії;
• визначити шляхи вдосконалення фінансового контролю в сучасних умовах;
• проаналізувати правове забезпечення діяльності органів фінансового контролю та розробити пропозиції і рекомендації щодо його вдосконалення.
Об’єктом курсової роботи суспільні відносини, які виникають між контролюючими та підконтрольними суб’єктами у сфері здійснення фінансового контролю.
Предметом курсової роботи є нормативно-правові акти, які регулюють порядок здійснення фінансового контролю та праці науковців, що досліджували дане питання.
Практичне та теоретичне значення курсової роботи. Теоретичне значення курсової роботи полягає в тому, що на підставі аналізу нормативно-правових актів та наукових юридичних джерел з’ясовано правову природу фінансового контролю. Практичне значення результатів даного дослідження полягає в тому, що теоретичні положення та висновки, які становлять наукову новизну роботи, представлені автором у конкретних рекомендаціях і пропозиціях, а саме це висновки щодо вдосконалення роботи органів фінансового контролю, а також удосконалення законодавства про фінансовий контроль.
Структура курсової роботи Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, які поєднують чотири підрозділи, висновків та списку використаних джерел (всього 55, з них: нормативно-правових актів – 7, наукових джерел - 48).
Список литературы ВИСНОВКИ
В курсовій роботі проаналізовано закони, що регулюють фінансовий контроль, а також наукові юридичні джерела, в яких розглянуто ті чи інші аспекти фінансового контролю, розглянуто проблему класифікації основних видів фінансового контролю, дано характеристику основним елементам системи фінансового контролю та визначені напрями подальшого вдосконалення законодавства. Це надало можливість досягти поставленої мети та вирішити поставлені завдання. Основні результати курсової роботи можна сформулювати наступними положеннями.
1. Фінансовий контроль є однією із завершальних стадій управління фінансами, і водночас він є необхідною умовою ефективності управління відносинами в цілому. Фінансовий контроль являє собою систему активних дій, що здійснюються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання та громадянами України, щодо стеження за функціонуванням будь-якого об’єкта управління в частині утворення, розподілу та використання ним фінансових ресурсів з метою оцінки економічної ефективності господарської діяльності, виявлення і блокування в ній відхилень, що перешкоджають законному і ефективному використанню майна та коштів, розширеному відтворенню виробництва, задоволенню державних, колективних та приватних інтересів і потреб, та удосконалення управління економікою.
2. Фінансовий контроль поділяється на декілька видів залежно від критеріїв, взятих за основу. В основу поділу фінансового контролю на види науковці вкладають такі критерії, як час здійснення контрольних дій, суб’єкти контролю, спосіб здійснення контрольних повноважень тощо. Взагалі, класифікація видів фінансового контролю є не чіткою. Тобто, потрібно упорядкувати всі необхідні законодавчі та теоретичні питання в цій галузі, а законодавцям, науковцям та практичним працівникам необхідно переглянути погляди щодо основних видів фінансового контролю.
3. Фінансовий контроль, як вид контролю взагалі, можна уявити у вигляді системи, яка складається з певних елементів:
 Суб’єкти фінансового контролю, до яких відносяться контролюючі суб’єкти, тобто уповноважені фінансовим законодавством на здійснення контролю за дотриманням приписів фінансового законодавства органи та підконтрольні суб’єкти, тобто особи, фінансова діяльність яких підлягає контролю;
 Об’єкт контролю – це реальна фінансова діяльність учасників щодо здійснення дій, передбачених фінансовим законодавством, тобто власне фінансова діяльність;
 Предмет контролю – це встановлені фінансовим законодавством фінансові показники діяльності підконтрольних суб’єктів.
4. На сьогодні фінансовий контроль має ряд недоліків (правового, організаційного та методологічного характеру). Для того щоб покращити фінансовий контроль в Україні в цілому, потрібно здійснювати розв'язання його проблем в таких напрямках:
1) визначення єдиних концептуальних засад організації цього контролю;
2) уточнення і розмежування функцій органів державного фінансового контролю;
3) стандартизації форм і методів контрольної діяльності;
4) покращання матеріально-технічного, наукового та інформаційно-аналітичного забезпечення функціонування системи державного фінансового контролю.
На мою думку, для організації ефективного фінансового контролю в Україні необхідно працювати в кількох основних напрямках: насамперед слід доопрацювати і прийняти Закон «Про фінансовий контроль в Україні». Через відсутність цього документа у нас немає єдиної системи фінансового контролю; привести правовий статус і компетенцію державних органів у відповідність із нормативно-правовими актами вищої юридичної чинності; робота органів контролю має стати набагато прозорішою. Для цього необхідно розробити план основних напрямів перевірок, де визначатимуться об’єкти й терміни перевірок у поточному році.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
100





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.