У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМ ЗАХИСТОМ НАСЕЛЕННЯ
Количество страниц 114
ВУЗ Чернівецький Національний Університет ім. Юрія Федьковича
Год сдачи 2017
Содержание ЗМІСТ

ВСТУП 4
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ 9
1.1. Історія розвитку соціального захисту в Україні 9
1.2. Соціальний захист як складова соціальної політики української держави 25
1.3. Інституційні складові соціального захисту населення 31
Висновки до розділу І 43
РОЗДІЛ ІІ. МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ В СОЦІАЛЬНОМУ ЗАХИСТІ НАСЕЛЕННЯ 45
2.1. Державне управління соціальним захистом населення 45
2.2. Регіональний рівень управління соціальним захистом населення 53
2.3. Управління соціальним захистом населення на рівні місцевих громад 63
Висновки до розділу ІІ 70
РОЗДІЛ ІІІ. МЕХАНІЗМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМ ЗАХИСТОМ НАСЕЛЕННЯ 72
3.1. Кращі практики державного управління соціального захисту населення: національний та закордонний досвід 72
3.2. Вдосконалення інформаційно-аналітичного та нормативно-правового забезпечення управління соціальним захистом населення 86
3.3. Взаємодія територіальних громад і неурядових організацій в забезпеченні соціального захисту населення 93
Висновки до розділу ІІІ 101
ВИСНОВКИ 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108









ВСТУП

Актуальність теми. Актуальність проблеми дослідження визначається необхідністю вдосконалення системи соціального захисту населення в умовах виходу країни з кризи. Соціально-економічні перетворення в Україні привели до системних змін у житті вітчизняного соціуму, змін в різних сферах. У наш час стає очевидним, що на шляху становлення України, як нової європейської держави, першочерговим є відродження територій, регіональних спільнот, вдосконалення системи соціального населення.
Створення вітчизняної моделі соціального захисту повинно бути засноване на вивченні закордонного досвіду, уточненні загальних тенденцій розвитку соціуму, що дозволяє розробити основні напрямки та принципи соціальної політики, визначити цілі і пріоритети управління системою соціального захисту населення.
Новизна умов, складність і масштабність проблем, обмеженість фінансування соціальної сфери, проблеми забезпечення бюджетних галузей висококваліфікованими фахівцями, недостатня чіткість державної стратегії перспективного розвитку системи соціального захисту населення, не повною мірою враховує змінилися позиції всіх її суб'єктів, обумовлюють необхідність теоретичного осмислення відзначаються тенденцій, всебічного наукового аналізу проблем, пов'язаних з роботою системи соціального захисту населення, а також уточнення і систематизації категоріального апарату.
Наявність значної частини населення, незадоволеною рівнем соціальної захищеності, невідповідність існуючої системи соціального захисту змінених умов її функціонування, потребують наукового обґрунтування, розробки та реалізації нових заходів підвищення результативності роботи органів державної влади і органів місцевого самоврядування, впровадження сучасних соціальних технологій, удосконалення управління в даній сфері, формування науково обґрунтованої концепції подальшого розвитку цієї системи, спрямованої на забезпечення збалансованої відповідальності та партнерства всіх суб'єктів соціального захисту населення.
Викладене свідчить про те, що дослідження державного управління системи соціального захисту населення та проблем його оптимізації в сучасних умовах має високу теоретичне і практичне значення.
Стан наукової розробки. Проблематиці державного управління у сфері соціального захисту населення приділено увагу М. Аровіною, В. Собченко, Ю. Юрченком, О. Крентовською, В. Лактіоновим, М. Яценко, А. Крупником, Ю. Бондаренком, Н. Піроженко, А. Балашовим та іншими.
Так, А.М. Балашов в статті «Сучасні проблеми соціального захисту населення в Україні» окреслив круг актуальних проблем механізму реалізації соціального захисту та зробив висновок щодо необхідності переглянути соціальну політику держави в частині посилення контрольних функцій держави за процесом формування та розподілу витрат від національного до локального рівнів економіки, що зумовлює вкрай необхідну розробку методології та концептуальних основ системи соціального захисту в Україні [4].
О.Ф. Новікова в монографії «Соціальна орієнтація економіки» досліджує у тому числі соціальну функцію держави, автором сформовано поняття «соціально орієнтованої економіки», під якою розуміється «система господарювання, що підпорядкована досягненню соціальних інтересів особистості, суспільства, держави при додержанні вимог безпеки, ефективного та збалансованого розвитку в економічній і соціальній сферах» [20, с. 43]. А соціальна орієнтація економіки розглядається як діяльність, що забезпечує процес становлення та функціонування соціально орієнтованої економіки шляхом ринкової самоорганізації за умов регулюючої ролі держави [20, с. 43-44].
Стаття В.Є. Воротіна, Р.Є. Демчака «Державна політика у сфері соціального захисту населення в Україні» присвячена науково-теоретичному аналізу механізму соціального захисту населення України та законопроектної бази парламенту з питань соціальної політики [9].
Водночас, не всі аспекти даної проблематики були досліджені вказаними науковцями належним чином, що зумовлює необхідність проведення нових досліджень даної проблематики.
Метою даної роботи є дослідження державного управління соціальним захистом населення.
1. Розглянути історію розвитку соціального захисту в Україні.
2. Визначити соціальний захист як складову соціальної політики української держави.
3. Встановити інституційні складові соціального захисту населення.
4. Дослідити механізми реалізації державної політики в соціальному захисту населення.
5. Проаналізувати кращі практики державного управління соціального захисту населення.
6. Дослідити взаємодію територіальних громад і неурядових організацій в забезпеченні соціального захисту населення.
7. Надати пропозиції щодо вдосконалення інформаційно-аналітичного та нормативно-правового забезпечення управління соціальним захистом населення.
Об’єктом дослідження є соціальна політика української держави та провідних країн світу.
Предметом дослідження є державне управління соціальним захистом населення.
Методи дослідження. В дослідженні використовувались загальнонаукові та спеціальні методи дослідження. Специфіка предмета дослідження і конкретні дослідницькі завдання зумовили використання таких методів: логічний метод – при визначенні категорій дослідження, завдяки методу системного підходу проаналізовано соціальний захист як складову соціальної політики української держави, метод функціонально-структурного аналізу надав змогу проаналізувати структуру та функції органів управління соціальним захистом, за допомогою методу порівняльного аналізу прослідковано закордонний досвід, метод факторного аналізу використано при узагальнені фактів, з'ясуванні закономірностей, систематизації впливу різного роду чинників.
Практичне значення одержаних в роботі результатів полягає в тому що, висновки та рекомендації даної роботи можуть бути використані для вдосконалення системи державного захисту населення в Україні, внесення змін до чинного законодавства у цій сфері. Так, нами запропоновано ратифіковувати міжнародні договори, які стосуються соці¬альних прав людей та соціального захисту і відповідно до них вносити зміни у вже існуючі акти національного законодавства, а також прий¬мати нові та скасовувати ті, які не відповідають взятим державою зобов’язанням; розробляти систему заходів на виконання взятих Україною зобов’язань відповідними міжнародними договорами, а також контро¬лювати їх виконання; проводити модернізацію та інтеграцію діючої системи соціа¬льного захисту населення; вдосконалити діючу в Україні систему соціальних пільг, ви¬плат, допомог, інших форм та видів соціального захисту; соціальні виплати та допомоги проводити не в натурально¬му, а тільки в грошову еквіваленті; забезпечити взаємоузгодження між законодавством у сфері соціального захисту та бюджетним законодавством; переглянути систему соціальних виплат та пільг для того, щоб виявити, які з них не є ефективними, та їх вдосконалити або скасувати; реформування органів соціального партнерства та ін.
В першому розділі роботи розглянута теоретико-методологічна основа соціального захисту населення. Визначено, що система соціального захисту в Україні сягає своїми історичними коренями часів Київської Русі та є наслідком поступової поетапної еволюції, визначено її поняття та структура.
Другий розділ присвячено механізмам реалізації державної політики в сфері соціального захисту населення. Запропоновані реформування й удосконалення механізму системи державного управління соціальним захистом населення в Україні.
В третьому розділі розглядаються міжнародний досвід та механізми вдосконалення державного управління соціальним захистом населення. Відзначається, що у порівнянні з іншими країнами Східної Європи, в Україні соціальна політика нині є аморфною і суперечливою. Пропонуються заходи щодо покращення системи соціального захи¬сту населення України.
Список литературы ВИСНОВКИ

Таким чином, в результаті проведеного дослідження, слід зробити наступні висновки:
1. Проведене дослідження показало, що система соціального захисту в Україні сягає своїми історичними коренями часів Київської Русі та є наслідком поступової поетапної еволюції. Система соціального захисту і соціальних гарантій виступає способом реалізації соціальної політики. Соціаль¬ний захист - це діяльність держави та суспі¬льства, що реалізується шляхом вжиття пра¬вових, економічних та організаційних заходів і спрямована на досягнення соціально прийн¬ятного рівня життя особи, а також на усунення чи зменшення впливу негативних наслідків, яких зазнає особа при настанні соціального ризику. Основними елементами системи соціального захисту населення виступають: соціальні послуги, соціальне забезпечення, соціальне страхування, соціальна допомога, тощо.
2. В сучасних кризових умовах потрібно не зменшувати, а навіть збільшувати масштаби соціального захисту населення. Тому що бідні, як правило, найбільше страждають від кризи. Ідея, що можна просто скоротити всі соціальні витрати через те, що прийшли важкі часи - невірна. Навіть у кризові часи потрібно реалізовувати ефективну соціальну політику. Вважаємо, що найефективніше з того, що може зробити держава для людей в умовах кризи, - це навчити їх і дати їм все необхідне для започаткування власної справи.
3. Реформування й удосконалення механізму системи державного управління соціальним захистом населення в Україні передбачає: впровадження комплексу заходів щодо радикальної модернізації діючої пенсійної системи; забезпечення переходу від бюджетного до страхового принципу фінансування значної частини видатків на соціальний захист; зменшення розміру єдиного соціального внеску.
4. Дієвість державного управління соціального захисту населення на регіональному та місцевому рівні визначається рівнем та якістю життя людини. Реальний вимір рівню людського розвитку неможливий без моніторингу по відповідним показникам. Важливим вбачається вдосконалення системи моніторингу, яка має включати відстеження стану та тенденцій соціально-економічного розвитку кожної області та населеного пункту з метою їх відповідності цілям регіональної та загальнодержавної політики, у т.ч. у започаткуванні регіонального демографічного прогнозування. Виконання поставлених завдань сприятиме зниженню надмірної соціально-економічної диференціації регіонів та подоланню розбіжностей у соціальному захисті громадян незалежно від території проживання, усуненню соціальної нерівності між регіонами, що виникає під час розподілу соціальних та економічних благ.
5. Встановлено, що у порівнянні з іншими країнами Східної Європи, в Україні соціальна політика нині є аморфною і суперечливою. Через відсутність чітко визначеної концепції, стратегії та пріоритетів, необхідної економічної бази, надмірну заполітизованість українського суспільства чимало соціальних програм носять популістський, декларативний характер. Вироблення із врахуванням світового досвіду концепції соціальної держави, на основі якої можливі розробка системи соціального захисту та вдосконалення соціальної політики мають наблизити Україну до європейських стандартів стабільного соціального розвитку. Водночас, просте копіювання досвіду провідних держав світу щодо соціальної політики та соціальної стратегії, моделі соціальної держави без врахування національних особливостей, менталітету, культурної та політичної спадщини призведе до руйнування системи соціального забезпечення та банкрутству самої держави. Саме тому Україні слід враховувати позитивні напрацювання світового досвіду щодо соціальної політики та екстраполювати їх на соціальну практику з оглядом на наші традиції та економічні можливості.
6. З проведеного аналізу зарубіжних моделей державного управління соціального захисту населення слідує, що для України корисною вбачається соціал-демократична модель в цілому і, зокрема, такі її регіональні типи, як шведська модель, німецька модель соціального ринкового господарства, в яких у найбільш помітно виражена соціальна орієнтація. Вони більшою мірою пов‘язані з українськими соціальними традиціями, у яких важливе місце посідали ідеї соціальної справедливості і захищеності. Важливим є також досвід Польщі та Чехії, який можна розглядати як класичний приклад поєднання прагматичної соціальної політики та економічної лібералізації.
7. Запропоновано систематизувати усі вже закріплені положення про соціальний захист. Удосконалити законодавство щодо джерела фінансування різних виплат, визначити основні умови одержання пра-ва на отримання виплат та різного роду послуг соціального захисту. Для того, щоб покращити систему соціального захи¬сту населення України, запропоновано: ратифіковувати міжнародні договори, які стосуються соці¬альних прав людей та соціального захисту і відповідно до них вносити зміни у вже існуючі акти національного законодавства, а також прий¬мати нові та скасовувати ті, які не відповідають взятим державою зобов’язанням; розробляти систему заходів на виконання взятих Україною зобов’язань відповідними міжнародними договорами, а також контро¬лювати їх виконання; проводити модернізацію та інтеграцію діючої системи соціа¬льного захисту населення; вдосконалити діючу в Україні систему соціальних пільг, ви¬плат, допомог, інших форм та видів соціального захисту; соціальні виплати та допомоги проводити не в натурально¬му, а тільки в грошову еквіваленті; забезпечити взаємоузгодження між законодавством у сфері соціального захисту та бюджетним законодавством; переглянути систему соціальних виплат та пільг для того, щоб виявити, які з них не є ефективними, та їх вдосконалити або скасувати.
8. Нагальним завданням формування i реалізації державної політики соціального захисту зайнятого населення є реформування структури органів соціального партнерства, зокрема на галузевому та регіональному рівнях. Розвиток економіки України в умовах глобалізації потребує наявності чітких механізмів реалізації взаємодії територіальних громад і неурядових організацій в забезпеченні соціального захисту населення.









СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Александров I. С. Державне соціальне страхування робітників і службовців / С. Александров. - К. : Знання, 1977. - 482 с.
2. Багрич С. П. Система соціального партнерства: особливості формування і перспективи розвитку / С. П. Багрич. // Державне будівництво . - 2008. - № 2 – С. 36-42.
3. Бульба В.Г. Соціальні функції держави в умовах глобалізаційних трендів сучасності: державно-управлінський аспект: дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / Бульба В.Г. ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Харк. регіон. ін-т держ. упр. - Х., 2012. – 401 с.
4. Балашов А. М. Сучасні проблеми соціального захисту населення в Україні / А. М. Балашов / Економіка і держава. – 2010. – № 1. – С. 10.
5. Богомолов О. Где искать философский камень роста / О. Богомолов // Проблемы теории и практики управления. - 1997. - № 4. - С. 26-37.
6. Болотіна Н. Б. Право людини на соціа¬льне забезпечення в Україні: проблема термі¬нів і понять / Н. Б. Болотіна // Право України. - 2000. - № 4. - С. 34-37.
7. Болотіна Н.Б. Право соціального захисту: становлення і розвиток в Україні / Болотіна Н.Б. — К., 2005. — 381 с.
8. Войтинский И. Трудове право: учеб. пособ. для вузов / И. Войтинский. — 2-е изд. — М. : Юридиздат, 1928. — 128 с.
9. Воротін В.Є., Демчак Р.Є. Державна політика у сфері соціального захисту населення в Україні / В. Є. Воротін, Р. Є. Демчак // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія: Управління : зб. наук. пр. - 2014. - № 3. - С. 24-31.
10. Деякі питання надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям: Постанова КМУ від 21.08.2001 № 1091 [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1091-2001-%D0%BF.
11. Історія соціальної роботи: навч. інструментар. / А. Фурман, М. Підгурська. [Електронний ресурс] — Режим доступу : www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Psis/ 2010_4/ furman_p.pdf.
12. Кравченко М. В. Актуальні проблеми соціального захисту інвалідів в Україні / М. В. Кравченко. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.academy.gov.ua/ej/ej12/txts/10kmvziu.pdf.
13. Кравченко М.В. Регіональні пріоритети державної політики у сфері соціального захисту населення України / М. В. Кравченко // Актуальні проблеми державного управління. - 2008. - № 2. - С. 229-238.
14. Конституція України від 28.06.1996 // Відомості Верховної Ради України, 1996. - № 30. - Ст. 141.
15. Ліванова Є. – Проблеми майнового розшарування населення України. - Україна: аспекти праці, 2005, № 4.- С.6.
16. Модельний закон щодо соціального захисту інвалідів: Закон від 25.11.2008 [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/997_k81.
17. Модернізація України - наш стратегічний вибір: Щорічне Послання Президента України до Верховної Ради України. - К., 2011. - 416 с.
18. Мочерний С. В. Економічна теорія: посібник / С. В. Мочерний. - К. : Академія, 1999. - 592 с.
19. Мягких В.Б. Соціальне здоров'я молоді в умовах сучасного українського суспільства: Автореф. дис. ... к.соц.н.: 22.00.04 / Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2007. - 20 с.
20. Новікова О.Ф. Соціальна орієнтація економіки/ НАН України. Ін-т економіки. Донецьк, 2009р.- 220 с.
21. Отечественная история. - М. : Агар. -1997. - 715 с.
22. Положення Про департамент соціального захисту населення Київської обласної державної адміністрації: Розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 05.02.2013 № 43 [Електронний ресурс] — Режим доступу :http://koda.gov.ua/departament_sotsialnogo_zahistu_naselennja_new.
23. Построение партнерства: Метод. рек. - К.: Alliance, 2003. - 143 c.
24. Приходько С. Держава і соціальний за¬хист громадян / С. Приходько // Право Украї¬ни. - 1999. - № 2. - С. 22-26.
25. Прокопенко Л. Л. Генеза та розвиток державної освітньої політики в Україні (IX - поч. ХХ ст.): монографія / Л. Л. Прокопенко. — Дніпропетровськ : ДРІДУ НАДУ, 2008. — 488 с.
26. Про місцеве самоврядування в Україні: Закон України від 21.05.1997 № 280/97-ВР // Відомості Верховної Ради України, 1997. - № 24. - Ст.170.
27. Про місцеві державні адміністрації: Закон України від 09.04.1999 № 586-XIV // Відомості Верховної Ради України, 1999. - № 20-21. - Ст.190.
28. Про недержавне пенсійне забезпечення: Закон України від 09.07.2003 № 1057-IV // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 47-48. - Ст.372.
29. Про пенсійне забезпечення: Закон України від 05.11.1991 № 1788-XII // Відомості Верховної Ради України, 1992. - № 3. - Ст.10.
30. Про Положення про Міністерство соціальної політики України: Указ Президента України від 06.04.2011 № 389/2011 [Електронний ресурс] — Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/389/2011.
31. Про Положення про Пенсійний фонд України Указ Президента України від 06.04.2011 № 384/2011 // Урядовий кур'єр від 19.04.2011. - № 71.
32. Про соціальні послуги: Закон України від 19.06.2003 № 966-IV // Відомості Верховної Ради України, 2003. - № 45. - Ст.358.
33. Про соціальний і правовий захист військово¬службовців та членів їх сімей: Закон України від 20.12.1991 № 2011-XII // Відомості Верховної Ради України, 1992. - № 15. - Ст.190.
34. Процюк С. Л. Соціальний захист економічно активного населення: сутність, принципи, цілі державної політики / С. Л. Процюк // Теорія та практика державного управління: зб. наук. праць. – Х. : Вид-во ХарРІ НАДУ “Магістр”, 2009. – Вип. 2 (25). – С. 366 – 372.
35. Семигіна Т. Соціальна політика у глобальному вимірі. – К.: Унів. вид-во «Пульсари», 2003. – 252 с.
36. Сирота И. М. Право социального обес¬печения в Украине / И. М. Сирота. - X. : Оди¬ссей, 2004. - 522 с.
37. Скуратівський В., Палій О. Основи соціальної політики: Навч. посіб ник. - К.: МАУП, 2002. - 200 с.
38. Соболев М. Н. Очерки экономической политики промышленности и торговли [Текст] / М. Н. Соболев. — Х. : [б. и.], 1916. — 278 с.
39. Собченко В.В. Історико-національні етапи розвитку соціального захисту населення / В. В. Собченко // Теорія та практика державного управління. - 2011. - Вип. 4. - С. 216-229.
40. Собченко В.В. Основні моделі соціальної політики в країнах Центральної та Східної Європи / В. В. Собченко. // Державне будівництво. - 2011. - № 2. – С. 2-17.
41. Социальный диалог. Государство в системе социального партнерства / Федерация профсоюзов Украины; Отв. ред. В.Е. Пилипенко. - К., 2002. - 189 с.
42. Социальная политика / под ред. Н. А. Волгина. - М., 2002. - 922 с.
43. Сташків Б. Поняття права соціального забезпечення / Б. Сташків // Право України. - 2000. - № 5. - С. 24-26.
44. Ступак Ф. Я. Благодійність та суспільна опіка в Україні (кін. XVIII - поч. XX ст.) [Текст] : автореф. дис. д-ра іст. наук : 07.00.01 / Ступак Федір Якович ; ДВНЗ «Переяслав- Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г Сковороди». — Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2010. — 40 с.
45. Тимчишена Н.Д. Механізми соціальної взаємодії органів влади і неприбуткових недержавних організацій / Н.Д. Тимчишена // Вісник державної служби України. – 2007. – №2. – С. 54–59.
46. Тимчишена Н.Д. Соціальний захист як напрям державної соціальної політики / Н.Д. Тимчишена // Актуальні проблеми державного управління: зб. наук. праць. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2007. – № 2(30). – С. 120–127
47. Тимчишена Н.Д. Соціальна політика країн ЄС: теорія та практика моделювання / Н.Д. Тимчишена // Актуальні проблеми державного управління : зб. наук. праць. – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2007. – № 3(31). – С. 38–45.
48. Тимчишена Н.Д. Аспекти соціальної політики країн ЄС / Н.Д. Тимчишена // Актуальні проблеми реалізації Плану дій Україна – ЄС : матеріали наук.-практ. конф. (Одеса, 9 лют. 2007 р.), м. Одеса / Нац. акад. держ.упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін.-т держ. упр., каф. євроінтеграції. – Одеса: Фенікс, 2007. – С. 150–160.
49. Тимчишена Н.Д. Регіональний соціальний бюджет як організаційно-фінансовий механізм забезпечення державних соціальних гарантій / Н.Д. Тимчишена // Пріоритети економічного та соціального розвитку регіонів України : матеріали щоріч. наук.-практ. конф. (Одеса, 30 трав. 2008 р.) / Нац. акад. держ.упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін.-т держ. упр. – Одеса, 2008. – С. 95–97
50. Тимчишена Н.Д. Поглиблення адресності державної соціальної підтримки вразливих груп населення як механізм боротьби з бідністю на регіональному рівні / Н.Д. Тимчишена // Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації : матеріали підсум. наук.-практ. конф. за між нар. участю (Одеса, 31 жов. 2008 р.) / Нац. акад. держ.упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін.-т держ. упр. – Одеса, 2008. – С. 211–213
51. Тимчишена Н.Д. Моделі європейської соціальної політики / Н.Д. Тимчишена // Державне управління та місцеве самоврядування : матеріали IX Міжнарод. наукового конгресу (Харків, 26–27 бер. 2009 р.) / Нац. акад. держ.упр. при Президентові України, Хар. регіон. ін.-т держ. упр. – Харків: Видавництво ХарРІНАДУ “Магістр”, 2009. – С. 363–364
52. Тимчишена Н.Д. Механізми реформування системи надання соціальних послуг на регіональному рівні / Н.Д. Тимчишена // Стратегія регіонального розвитку: формування та механізми реалізації : матеріали підсум. наук.-практ. конф. за між народ. участю у 2-х томах. (Одеса, 30 жов. 2009 р.) / Нац. акад. держ.упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін.-т держ. упр. – Одеса, 2009. – Т.1. –С. 364–366
53. Тимчишена Н.Д. Соціальне замовлення як ефективний механізм надання соціальних послуг на регіональному рівні в сучасних умовах / Н.Д. Тимчишена // Економічні та фінансові процеси в умовах прогнозної невизначеності: регіональний аспект : матеріали щоріч. наук.-практ. конф. (Одеса, 28 трав. 2010 р.) / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін.-т держ. упр. – Одеса, 2010. – С. 100–102
54. Тюптя Л.Т., Іванова І.Б. Соціальна робота: Теорія і практика: К.: ВМУРОЛ «Україна», 2004. - 408 с.
55. Хом’як Н. В. Формування системи соці¬ального захисту сільського населення в радіо¬активних забруднених районах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук / Н. В. Хом’як. - К., 1996. - 20 с.
56. Церкасевич Л.В. Современные тенденции социальной политики в странах Европейского союза /. Л.В. Церкасевич. – СПб., 2002. – 256 с.
57. Чепінога В.Г. Економічна теорія : підручник / В. Г. Чепінога. – К. : Юрінком Iнтер, 2011. – 656 с.
58. Чорній Л. Діюча система пільг, соціальних виплат та соціальних послуг / Л. Чорній. [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://gurt.org.ua/news/recent/3803/.
59. Шайхатдинов В. Ш. Право социального обеспечения России / В. Ш. Шайхатдинов. - Екатеринбург, 1996. - Вып. 1. - 332 с.
60. Beveridge W. Social Insurance and Allied Services, Report. -London : McMillan, 1942. - 220 p.
61. Laroque P. Social Security and Social Development // Bullettinof ISSA. - Vol. XIX. - № 3-4, 1966.
62. Ramon S. Beyond Community Care: Normalisation and Integration. - Ward: Basingstoke, 1991. - 379 p.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
500





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.