У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 






Название Механізми моніторінгу та оцінки ефективності проектів НУО України
Количество страниц 13
ВУЗ ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Год сдачи 2019
Содержание МЕХАНІЗМИ МОНІТОРІНГУ ТА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЕКТІВ НУО УКРАЇНИ

Досліджено функції моніторингу і оцінювання на предмет їх змістового наповнення в контексті міжнародних програм і проектів. Розглянуто основні механізми державного управління, виявлено новий механізм – інституціоналізацію моніторингу і оцінювання в міжнародні проекти і програми.
Ключові слова: інституційний розвиток, моніторинг та оцінювання (МіО), політика, програма, проект, інституціоналізація, Україна.

MONITORING MECHANISMS AND EVALUATION OF THE EFFICIENCY OF PROJECTS OF NGOS OF UKRAINE

The functions of monitoring and evaluation for the content of their content content in the context of international programs and projects are explored. The main mechanisms of public administration are considered, a new mechanism - institutionalization of monitoring and evaluation in international projects and programs - was discovered.
Keywords: institutional development, monitoring and evaluation (M & E) policy, program, project, institutionalization, Ukraine.

Актуальність проблеми. В Україні триває інституційний розвиток держави. Задля загального розуміння цього явища викладемо власне його розуміння. На думку українського вченого В. Мельниченка, інституційний розвиток можна визначити як стійкий комплексний розвиток організації. При цьому комплексність передбачає не тільки оновлення власне організаційної структури, але й форм, методів, засобів, принципів, норм та правил (курсив і вставка наші – Т. С.) її функціонування [5].
Саме принципи, норми та правила функціонування надають державному інституту особливого соціального, юридичного, а також політичного статусу. Коли йдеться про міжнародні чи державні програми та проекти, потрібно розуміти зміст цих понять та їх зв’язок із внутрішньою державною політикою. Політика як термін має на сьогодні в галузі державного управління принаймні два значення:
1) politics – сфера взаємовідносин різних соціальних груп та індивідів з приводу використання інститутів публічної влади для реалізації своїх суспільно значущих інтересів і потреб;
2) policy – план дій або напрям дій, прийнятий і дотримуваний владою, керівником, політичною партією тощо [7, с. 5].
Власне, політика у значенні її напрямів є предметом аналізу політики [7, с. 5] і безпосередньо пов’язана з державною політикою. Спираючись на схему “типи оцінювання” Рода Хейга і Мартіна Гарропа (Rog Hague and Martin Harrop), учені В. Ребкало та Ю. Полянський виділяють 4 типи оцінювань: а) технічне оцінювання політик (policies) стосується ефективності, з якою уряд досягає поставлених цілей; б) політичне оцінювання політики (politics) стосується основних політичних проблем, навколо яких ведуться політичні дебати; в) технічне оцінювання політичних (урядових) систем – це оцінювання результатів роботи уряду порівняно з технічними стандартами, які можна застосовувати до всіх типів режимів, якими б не були їх структури, інституції та цілі; г) політичне оцінювання систем. Йдеться скоріше про те, “як” політична система повинна приймати рішення, ніж про те, “які” це рішення [7, с. 7].
Серед них ми приділимо увагу першому – технічному оцінюванню політик (policies), яке стосується ефективності, з якою уряд досягає поставлених цілей [7, с. 7]. Ефективність (efficiency) політики – це співвідношення між затратами на проведення політики та досягнутими результатами. Результативність (effectiviness) політики (програми) – це міра досягнення проголошених цілей політики [6, c. 2].
Аналіз останніх наукових досліджень. Розбудова в Україні системи стратегічного планування розвитку соціально-економічних систем мезорівня тягне за собою підвищений інтерес і до методологічної складової процесів моніторингу та оцінювання результатів реалізації розроблених для мезосистем стратегічних планів. Вітчизняними та закордонними науковцями, практиками, експертами зроблено чимало на шляху збагачення теоретичних напрацювань у цій сфері.
Серед дослідників слід відмітити О. Берданову, Б. Боврон, В. Вакуленко, А. Вігоду, В. Момонову, І. Санжаровського та багатьох ін., що працювали над адаптацією закордонного досвіду моніторингу та оцінювання реалізації стратегій, програм, проектів та планів регіонального/міського розвитку до вітчизняних умов господарювання. Віддаючи належне напрацюванням науковців, слід відмітити, що проблема вимагає свого подальшого дослідження, зокрема, в напрямку конкретизації та розмежування основних понять та опрацювання єдиної бази моніторингу та оцінювання результатів реалізації стратегічних планів як основи оцінювання рівня соціально-економічного розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
Метою статті є чітке теоретичне визначення моніторингу і оцінювання для міжнародних програм і проектів та окреслений механізм упровадження моніторингу і оцінювання у міжнародні проекти і програми.
Список литературы СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
1. Берданова О. Стратегічне планування місцевого розвитку: практичний посібник / О. Берданова, В. Вакуленко. – К.: ТОВ «София-А». – 2015. – 88с. – (Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Україні – DESPRO).
2. Державна стратегія регіонального розвитку до 2020 року: проект. Постанова КМУ від 25 листопада 2015 року. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.csi.org.ua/ www/wp-ontent/uploads/2015/05/nsrdu2020_1.pdf.
3. Лисенко В. Створено систему моніторингу реалізації стратегії. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://isc.biz.ua/publ/12-1-0-45.
4. Маковкина С.А. Методические подходы к оценке городского стратегического планирования // Муниципалитет: экономика и управление. – 2015. – №2(3). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://municipal.uapa.ru/ru-ru/issue/2012/02/04/.
5. Маковкина С.А. Проблематика оценки стратегических планов социальноэкономического развития российских городов // Вопросы управления. – 2015. – №3(8). [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vestnik.uapa.ru/ruru/issue/2015/03/13.
6. Методичні рекомендації щодо формування регіональних стратегій розвитку. Наказ Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції від 29 червня 2002 р. № 224.
7. Оцінювання соціально-гендерного впливу стратегій, програм, проектів регіонального розвитку: практичний посібник / [М.Колодій, О. Моргун, О. Сорокопуд та ін.]; за ред. І. Сандаровського. – К.: К.І.С., 2015. – 80с.
8. Порядок розроблення, проведення моніторингу та оцінки реалізації регіональних стратегій розвитку. Постанова КМУ від 16 листопада 2015 р. №1186.
9. Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року. Постанова КМУ від 21.07.2016 р. № 1001.
10. Розроблення та впровадження стратегічного плану розвитку регіону: практичний посібник / [Вігода А., Боврон Б., Мамонова В. та ін.]; за ред. І. Санжаровського. – К.: Вид-во К.І.С., 2018. – 214 с.
11. Руководство по планированию, монитору и оценке результатов развития: программа развития Организации Объединенных Наций. – Copyright ПРООН, 2014. – 225с.
Стоимость доставки работы, в гривнах:

(при оплате в другой валюте, пересчет по курсу центрального банка на день оплаты)
50





Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.