У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


ОСОБЛИВОСТІ ОКРЕМИХ ЕТАШВ МИНЕВОГО ЦИКЛУ НОВИМ ТОВАРІВ

Загальний рівень збуту нової продукції і темп його зростання за визначенням провідних маркетологів країн розвинутої ринко­вої економіки залежить від двох складових поведінки спожи­вачів: визнання товару та впливу на його розповсюдження (дифу­зію). Процес визнання складається із п'яти етапів:

1) знання — людина довідується про наявність продукту і отримує певне уявлення про його функціонування;

2) переконання — людина формує сприятливе або негативне ставлення до товару;

3) рішення — людина діє в напрямку вибору чи ігнорування товару;

4) реалізація — людина купує товар;

5) підтвердження — людина шукає підкріплення доцільності

своєї покупки і може її більше не повторити, якщо натрапить на суперечливу інформацію або колиАнформації взагалі бракуватиме.

Темп визнання нового товару залежить від складу споживачів, якості продукції та маркетингових зусиль фірми.


Процес розповсюдження (дифузії) товару свідчить, як часто різні сегменти-ринку його визнають і купують. Він охо­плює період з початку впровадження продукту до насичення ринку. Першими споживачами нового товару є новатори.



Заказать написание авторской работы

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.