Быстрый переход к готовым работам
|
Використання ВІС
Внаслідок
розглянутих можливостей ВІС здатна забезпечити низку переваг. Наприклад, користувач може використати
свій час більш ефективно. Вони
можуть зменшити час пошуку інформації,
ідентифікувати і реагувати на особливі ситуації, тільки-но вони будуть записані. До того ж ВІС надають більш
своєчасну, точну і релевантну
інформацію. ОПР також можуть ідентифікувати і вирішувати проблеми більш швидко
і приймати кращі рішення. Таким чином,
корпорація повинна відноситися до інформації, як до «стратегічного ресурсу» і залучати до роботи над довготривалими проектами вільний персонал
інформаційних систем у менеджменті
та інших асистентів. ВІС
може функціонувати тільки в готовому для її сприйняття оточенні. Кілька зауважень щодо опису готовності такого
сприйняття. По-перше, перед
впровадженням-'ВІС має бути виявлена проблема доставки інформації. Зокрема, має існувати важлива інформація, яка певною мірою є своєчасно
недоступною, що не дозволяє користувачам
створювати високоякісних рішень. Альтернативне, може мати місце реальна бізнесова проблема,
пов'язана з проблемами доставки
інформації. Без попереднього визначення таких проблем користь від ВІС не так
очевидна і, отже, менеджери не так
схильні тратити час на вивчення використання системи. По-друге,
перед впровадженням ВІС повинна бути досягнута деяка технологічна зрілість або виконавців проблеми або
організації. Це означає, що
організація (або безпосередньо самі користувачі) повинні мати досвід поводження з технологією або
необхідне бажання (охоту), щоб
змінити технології. Деякі організації чинять опір змінам в технології більше, ніж інші, або вимагають спла-нованішого підходу до розвитку більшого
використання технології. Процес впровадження ВІС
також повинен керуватися. Багато адміністраторів мають штат, який працює для
них над аналітичними проблемами, відображаючи важливі показники і у разі необхідності
звертає увагу ОПР на деякі з них. Крім того, цей штат проводить додатковий аналіз у разі необхідності. Іноді
перехід від такої ситуації до
оперативно доступної (опііпе) ВІС дуже складний для топ-адміністраторів (вищих виконавців). Тобто цей крок до їх власної інформаційної інтеграції і
фокусування на інформації та
вивчення комп'ютерної системи є невдалим (неуспішним). У цьому випадку, розробники отримують кращі
результати, якщо вони розкладають
навчання на два окремих компонента: навчання
користуванням комп'ютера і навчання, зосереджене на їх власному інформаційному аналізі. Наприклад, деякі
привчають користувачів до стадії «запиту», даючи спершу звикнути до можливостей інтерактивного (опііпе) доступу. Інші
спершу навчають користувачів складовим
пакету ВІС, де ставляться запитання і генеруються звіти, використовуючи «довідники користувача».
Після впровадження першої частини, рух до
повної ВІС стає легшим. Звичайно,
не всі попередні турботи стосуються лише аспекту користувачів. Перед реалізацією ВІС розробник повинен
зрозуміти процес управління.
Оскільки ВІС призначені для верхнього управління і для розгляду стратегічних альтернатив, система повинна бути більш адаптована до процесу управління,
ніж загальні СППР. Окрім того,
розробники мають використати творчий підхід в розвитку ініціатив для заохочення використання системи вищим керівництвом. Проектування ВІС має керуватися
більш ретельно, ніж інші розробки СППР,
враховуючи тип рішень і тип користувача. Коли
розроблена структура ВІС, що впроваджується, наступна сфера обговорень — апаратні засоби. Багато чинників
впливають на вибір апаратури. По-перше, апаратні засоби мають бути здатними
підтримувати функції управління, важливі щодо виконання задач, такі як дедуктивне повідомлення (інформування),
аналіз трендів і виняткові
повідомлення. По-друге, апаратура повинна мати дисплей з високою розрізнювальною здатністю для
забезпечення виводів в паперово-орієнтованих методиках. Дуже маленький екран або неясне виведення даних бентежитиме і
будуть непридатним для
менеджерів. По-третє, швидкість процесора має бути достатньою, щоб гарантувати своєчасну відповідь на
запит. Процесор має не лише
виконувати поточні вимоги, а й бути готовим до майбутніх збільшень
навантаження. По-четверте, комп'ютерні
механізми повинні дозволяти здійснювати операції вводу і виводу іншими пристроями, відмінними від клавіатури. Користувачі
краще ставляться до систем, керованих голосом і з сенсорними екранами. По-п'яте, апаратні засоби
ЕОМ мають надати можливість ОПР, що не
мають достатнього досвіду роботи з
комп'ютерами, щоденно поповнювати свій професійний досвід. Шосте, комп'ютер повинен бути
підключений до мережі. Користувач повинен мати зв'язок з
інформацією відділень, корпоративною і
зовнішньою управлінською інформацією,
так само як і бути електронне підключеними до менеджерів, які можуть при обговоренні пояснити деякі
проблеми. Зрештою, апаратура має бути
інтегрована з іншим технологічним
обладнанням, важливим для ОПР, таким як поштові системи, факсимільне обладнання, голосова пошта і
системи відео-конференцій. Заказать написание авторской работы |
|