Быстрый переход к готовым работам
|
Основні тенденції розвитку ринку меблів в Україні
Ринок меблів, як і інші українські
товарні ринки у своєму розвитку пройшов
ряд етапів. До 1987 року на ринку меблів практично
були відсутні сегменти спеціалізованих меблів та меблів для офісу. Сфера
ринкових відносин обмежувалася в основному побутовими меблями, а поставки для
організацій та установ мали планово - розподільний характер. У сегменті побутової меблі були подані
біля 30 найменувань товарів із загальною кількістю артикулів 300-400 одиниць.
Характерною рисою цього періоду є широка пропозиція порівняно недорогої меблі
мінімального рівня якості. Питаннями імпорту, виробництва та збуту меблів
займається держава. В період 1987 - 1991 роки ситуація на
ринку меблі змінилася. У цей час була трохи пом'якшена політика держави по відношенню
до приватного підприємця. Це призвело до створення різноманітних кооперативів
та малих підприємств, які виробляють в основному побутові меблі. Проте загальні
обсяги виробництва меблів цими структурами були вельми незначними [27]. В період 1992 -1994 роки ситуація
змінилася докорінно. З одного боку, вітчизняна меблева промисловість скоротила
обсяги виробництва. З іншого боку, з'явився ажіотажний інфляційний попит на
вироби тривалого користування. В цей період почав бурхливо розвиватися
приватний бізнес - споживач специфічної меблі. Але в першу чергу вдовольнялися
мінімально необхідні потреби, що і визначило насичення ринку дешевою
вітчизняною та імпортною продукцією[27] . У 1995 - 1996 роках сформувався прошарок
заможних клієнтів, які мають змогу придбати якісні меблі як для роботи, так і
для життя. Саме цей чинник зумовив прихід на український ринок іноземних
виробників[27]. |
|