У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Пропозиції щодо вдосконалення методики маркетингових досліджень

В даний час ВАТ "КРКА" спеціалізується на розробці і виробництві сучасних ефективних і безпечних лікарських засобів, у формі таблеток, капсул, розчинів для ін'єкцій в ампулах, стерильних порошків для готування розчинів для ін'єкцій, мазей, гелів, кремів, що реалізуються на ринку України і за кордоном.

Перевага ВАТ "КРКА" забезпечується:

- використанням інноваційних технологій і устаткування, що дозволяють гарантувати виробництво лікарських засобів, у контрольованих умовах;

- дотриманням вимог Належної виробничої практики лікарських засобів (GMP), а також вимог діючих законодавчих актів України, нормативних документів, що стосується промислового виробництва, збереження, контролю якості, реєстрації лікарських засобів;

- упровадженням системи менеджменту якості;

- різноманітним асортиментом продукції, гнучкістю і мобільністю виробництва;

- оптимальними цінами на продукцію при високій якості.

Технічне переоснащення і реконструкція виробництва проводяться на підставі даних, отриманих у результаті досліджень, виконаних провідними європейськими інжиніринговими компаніями. Результати цих досліджень дозволяють здійснювати збалансований розвиток і впровадження нових виробничих потужностей в інфраструктуру підприємства.

Першим етапом реалізації розробленого концепту був етап реконструкції об'єктів виробничої інфраструктури, таких як парогенераторна станція, теплова станція, системи підготовки води питної якості і демінерализованої, склади сировини, матеріалів і готової продукції. Практично всі сфери діяльності підприємства – від складів вихідної сировини і матеріалів до складів готової продукції – охоплені єдиною загальфірмовою автоматизованою системою керування, що дозволяє звести до мінімуму ризик помилок, обмежити вплив людського фактора, забезпечити високу оперативність і надійність процесів обліку і контролю. В остаточному підсумку, це забезпечує високі показники продуктивності праці і гнучкість у прийнятті управлінських рішень.

Для підтвердження того, що заплановані процеси будуть протікати в повній відповідності з передбачуваними результатами, здійснюються процеси валідації/кваліфікації приміщень, устаткування, систем і процесів. Концепція фірми у відношенні валідації визначена в основному валідаційному майстрі-плані VMPG. Кваліфікацію устаткування і валідацію компанія здійснює із залученням закордонних фахівців.

Ефективна маркетингова діяльність ВАТ "КРКА" є важливим чинником зміцнення її конкурентних позицій на сучасному фармацевтичному ринку. Пріоритетними напрямками маркетингової діяльності є планування, розробка і впровадження ефективних інструментів просування препаратів фірми на основі інтегрованих маркетингових комунікацій з основними цільовими аудиторіями споживачів (лікарями, фармацевтами, дистриб’юторами, індивідуальними покупцями).

Про ефективність комплексу просування препаратів відповідно до маркетинговим цілям фірми свідчить той факт, що фармацевтична фірма «Дарниця» протягом останнього років є беззмінним лідером української фарміндустрії, займаючи перше місце за обсягом продажів готових лікарських форм. За різними оцінками частка ВАТ "КРКА" на українському фармацевтичному ринку складає близько 7%.

Оцінку можливостей та загроз ВАТ "КРКА" виконаємо за допомогою матриці SWOT-аналізу.

Згрупуємо дані фактори впливу зовнішнього середовища на діяльність ВАТ "КРКА" за силою впливу.

Таким чином, можна стверджувати, що переважна більшість зовнішніх факторів позитивно впливає на діяльність ВАТ "КРКА".

Проведений аналіз факторів зовнішнього середовища та ранжування їх по рівню впливу на діяльність організації дозволяє сформувати конкретний перелік слабких і сильних сторін організації, а також загроз і можливостей (табл. 3.1).

Таблиця 3.1

Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища ВАТ "КРКА" методом SWOT-аналізу

Сильні сторони

Слабкі сторони

Можливості

Загрози

1

2

3

4

Добра репутація підприємства у споживачів лікарських засобів

Ринок лікарських засобів знаходиться на стадії зрілості

При здачі в оренду зайвих площ підприємство може отримати додаткові кошти

Подальша зміна смаків споживачів

Відсутність у районі діяльності підприємства іншого великого підприємства

Керівництво не має чітких стратегічних напрямів діяльності, що призводить до неефективного управління підприємством

Поновлення технічної бази

Неможливість розпродажу певних видів обладнання, яке не використовується у виробничому процесі

Вигідне розташування: безпосередня близькість до транспортних розв’язок

Нестача обігових коштів

Стабілізація та економічне зростання підприємства

Наявність сильних конкурентів на даному ринку функціонування підприємства

Достатня технічна база для збільшення обсягів виробництва продукції

Застосування бартерних схем оплати, «вимивання» обігових коштів підприємства

Впровадження нових схем дистрибуції

Зупинка роботи підприємства протягом 2 днів внаслідок відключення електроенергії з технічних причин

Більш якісні лікарські засоби, ніж у конкурентів

Нестача молодих та кваліфікованих кадрів

Вихід на новий сегмент ринку, освоєння нових видів продукції

Складності із пошуком та прийняттям на роботу нових кадрів

Досконала технологічна база

Головна виробнича будівля потребує ремонту

Зростання попиту на лікарські засоби наявного асортименту

Можливість виникнення аварійних ситуацій при невдалому розміщенні запасів сировини

Налагоджені зв’язки з постачальниками сировини

Не досить велика частка ринку, що пов’язане із наявністю великих конкурентів

Прийняття місцевими органами влади розпорядчих документів щодо розвитку району дасть можливість покращити ефективність діяльності підприємства

Складнощі залучення інвесторів

Ціни на лікарські засоби нижчі, ніж ціни конкурентів

Відсутність масштабних маркетингових досліджень

Наявність спеціалістів з маркетингу створює умови для належного аналізу маркетингової інформації

Неналежне дослідження ринку не сприятиме ефективному пошуку можливостей та резервів зниження витрат

 

Встановлення зв'язків між найбільш впливовими слабкими і сильними сторонами організації, загрозами і можливостями зовнішнього середовища-заключний етап процесу SWOT-аналізу. Для встановлення взаємозв'язків будується матриця SWOT-аналізу (табл. 3.2).

Таблиця 3.2

Матриця SWOT-аналізу

 

Можливості

Загрози 1

 

2

2

Сильні сторони

2

Поле «СіМ» (Сила і Можливості)

Поле «СіЗ» (Сила і Загрози)

Слабкі сторони 1

2

Поле «СлМ» (Слабкість та Можливості)

Поле «СлЗ» (Слабкість та Загрози)

 

Основним принципом корпоративної філософії ВАТ "КРКА" є забезпечення споживачів ефективними, якісними і доступними лікарськими засобами, що лягло в основу створення брендів. Найважливішу роль у реалізації цього принципу грають партнери – аптеки, оптові компанії, що допомагають забезпечити наявність і приступність препаратів з маркою «КRKA» у всій Україні. Компанія прагне до того, щоб запропоновані на ринку схеми роботи відповідали інтересам споживачів продукції фірми і її партнерів.

Політика продажів ВАТ "КРКА" заснована на співробітництві з конкурентоздатними партнерами в дистриб'юторському секторі фармацевтичного ринку і прагненні до того, щоб продукція фірми була представлена в кожній аптеці в максимально різноманітному асортименті.

Ефективне просування препаратів ВАТ "КРКА" на основі комплексу маркетингових комунікацій, сприяє формуванню їхніх конкурентних переваг, створенню і зміцненню ринкових позицій препаратів – брендів на ринку України.

Важливим елементом маркетингової діяльності підприємства є робота медичних представників, що забезпечують фахівців (лікарів, провізорів) якісною інформацією про препарати фірми. В основі ефективного просування препаратів фірми за допомогою медичних представників лежить чітке розуміння насущних потреб фахівців, компетентність у наданні інформації, етичність поводження, високий рівень особистих взаємин.

Головні завдання медичного представника ВАТ "КРКА":

- гідно представляти фірму у своєму регіоні;

- забезпечити лікаря якісною й об'єктивною інформацією, що допомогла б йому вибрати раціональну фармакотерапію для досягнення високої якості лікування;

- налагодити партнерські взаємодії з медичною громадськістю в регіоні;

- регулярно проводити інформаційну роботу серед лікарів і фармацевтів для формування і зміцнення лояльності до торгової марки «Дарниця».

Штат медичних представників і адміністративного апарата зовнішньої служби сформований виходячи з потенціалу того або іншого регіону і специфіки асортиментних груп, обраних для просування.

Медичні представники ВАТ "КРКА" – це лікарі, фахівці з високим рівнем кваліфікації, що проходять безперервне навчання в мережі учбово-інформаційних центрів фірми в Києві, Харкові і Львові, а також на базі головного офісу ВАТ "КРКА".

Навчання персоналу зовнішньої служби проводиться безупинно, що дає можливість співробітникам ефективно і кваліфіковано працювати на місцях. Навчання співробітників фірма проводить як силами своїх фахівців - фармакологів, провізорів і маркетологів, так і залучаючи консультантів ззовні.

Медичні представники забезпечені транспортом, оргтехнікою, усіма необхідними методичними матеріалами для якісного проведення групових і індивідуальних візитів, а також рекламно-інформаційними матеріалами.

Проводячи численні рекламні акції, ВАТ "КРКА" сприяє формуванню та просуванню на ринок лікарських засобів. Позиції фірми на обраному ринку є досить сильними, що сприяє її ефективному розвитку.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.