Быстрый переход к готовым работам
|
Сутність реклами
На сьогодні існує багато визначень реклами (лат.
reklamare — голосно кричати або повідомляти), що, на нашу думку, свідчить про
складність цього поняття. Ряд дефініцій реклами грунтується на її функціях: реклама
— це "будь-яка оплачувана форма репрезентації інформаційних повідомлень неособистого
характеру про товари та послуги", реклама—це інформація про споживчі
властивості товарів та різні види послуг з метою їхньої реалізації, створення
на них попиту[1].
Ось яке визначення реклами запропоновано в Законі України "Про
рекламу": "реклама — це спеціальна інформація про осіб та продукцію,
яка розповсюджується в будь-якій формі і в будь-який спосіб з метою прямого або
опосередкованого одержання прибутку". Таким чином, реклама — одна із комунікативних форм. Її
функціональне призначення — познайомити широку аудиторію споживачів з ідеями,
якістю товарів та послуг з метою їхньої пропаганди та розширення збуту. На сьогодні реклама розглядається як домінантний
компонент у системі маркетингу. [1] Кислицкий Олег. Опыт
рекламирования в зарубежной прессе. -Маркетинг и реклама. – 2001. - №7-8. - С.
15-17. |
|