Быстрый переход к готовым работам
|
Інфляційне таргетування у країнах, які розвиваються
На відміну від
розвинутих країн, країни, які розвиваються, або не мали окремих передумов, які
необхідні для швидкого та успішного запровадження інфляційного таргетування,
або мали певні умови, але які ще треба було розвивати та вдосконалювати.
Традиційна точка зору на момент запровадження інфляційного таргетування
полягала в тому, що перехід до цього режиму може бути доцільним тільки за умов
створення або існування ключових умов для нього [335]. Але
після того, як низка країн із новими економіками запровадила режим інфляційного
таргетування, точка зору поступово змінювалася від «спочатку умови – потім
запровадження режиму» до «одночасне запровадження режиму та створення умов».
Останній підхід доказав свою дієвість через те, що фактичне налаштування на
перехід до інфляційного таргетування надає більше стимулів до форсування умов,
підвищує виконавчу дисципліну та відповідальність політиків і виставляє
розумний баланс між вирішенням поточних та більш довгострокових стратегічних завдань
в економіці та фінансовій сфері. Звичайно, перехідний період у цьому разі, на
відміну від розвинених ринкових економік, може бути більш тривалим, але тим не
менш це не є завадою до впровадження інфляційного таргетування. |
|