Быстрый переход к готовым работам
|
Програма тренінгу розвитку професійних якостей продавців
Основна мета тренінгу: Познайомити учасників і відпрацювати
початкові навички використання різних технологій взаємодії з клієнтами в ході
процесу продажу. Основні задачі
тренінгу: Разом з учасниками
визначити основне призначення роботи торгового представника. Навчити ефективно ставити
цілі відвідин клієнта. Відпрацювати різні прийоми
встановлення контакту з клієнтом. Познайомити учасників з
основними способами збору інформації про клієнта. Навчити проводити цільові
презентації для різних типів клієнтів. Дати методику роботи із
запереченнями клієнта. Тренінг розрахований на 2
дні. Тривалість кожного дня – 9
годин (з 9.00 до 18.00 годин) Загальна тривалість
тренінгу – 18 годин. Передбачені перерви:
обідні – 1 година, дві перерви по 15 хв. (по одній перерві в ранішньому і
пообідньому блоках) Вимоги до групи: Учасники
тренінгу – торгівельні представники, фахівці з продажу, що працюють з товарами
FMSG – товарами швидкої оборотності (продукти харчування, ТНП); польові
співробітники оптових компаній-дистриб'юторів, які щодня відвідують роздрібні
торгівельні точки. Кількість учасників в
групі – до 18 чоловік. 1. Планування і постановка
цілей. 2. Встановлення контакту. 3. Збір інформації. 4. Презентація. 5. Робота із
запереченнями. 6. Завершення операції. |
|