У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність і значення корпоративної культури підприємства

Сутність і значення корпоративної культури підприємства Розвиток економіки України супроводжується значним зростанням приватного сектору. Станом на 2007 рік Державною службою статистики зареєстровано 11267 машинобудівних підприємств. Проте, небагатьом з них характеринй стабільний фінансово-економічний стан. Найбільш вагомим чинником для виходу із даної ситуації є вирішення проблеми корпоративного управління господарюючих об’єктів корпоративного сектору. Справді, жодній із сфер національного економічного господарства не приділено стільки уваги, скільки її відведено корпоративному управлінню. Відомо, що корпоративне управління є цілеспрямованою дією на об’єкт з метою змінити його стан або поведінку у зв’язку із зміною обставин [129], яка властива лише підприємствам акціонерної форми власності, основною функцією якої є становлення та впровадження ефективного механізму управління учасниками корпоративних відносин. Корпоративне управління сприяє організації та вдосконаленню діяльності корпорацій, що в свою чергу зумовлює розвиток економіки та суспільства. Саме це зумовлює створення на підприємствах нової системи управління, яка б мала відповідність із стандартами провідних, економічно розвинутих країн світу, базувалась на сучасних принципах управління і сприяла ефективному розвитку підприємства. Однією із провідних форм управління, яка дозволяє акціонерним товариствам з найбільшою ефективністю реалізовувати їх можливості та забезпечувати високу результативність діяльності, виступає корпоративне управління. Провівши дослідження праць значної кількості авторів, відзначимо, що в основу ефективного корпоративного управління покладено [1, 14, 26, 34, 54, 58, 82, 89, 172, 173, 174, 175, 253]: - принципи корпоративного управління; - законодавчо-нормативну базу функціонування; - реалії економічного господарювання (стан економіки вітчизняних підприємств); - корпоративну культуру. Зважаючи на те, що останній напрям в сучасних умовах господарювання набуває особливого значення та на незначну кількість досліджень важливої складової корпоративного управління - корпоративної культури, ми повинні розглянути її сутність та значення. Термін „корпоративна культура” в Україні почали використовувати зовсім недавно, а саме: у процесі переходу нашої економіки до ринкових умов господарювання. Перші трактування корпоративної культури та спроби її впровадження у закордонній практиці з’являються у 50-х – 60-х роках минулого століття, а в Україні – приблизно у 90-х рр.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.