У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Фактори, що визначають стан корпоративної культури промислового підприємства

Фактори, що визначають стан корпоративної культури промислового підприємства Річард Кох виділяє 5 атрибутів (факторів) корпорації, що мають міцну корпора¬тивну культуру:  усвідомлення міцності фінансового становища фірми і чітке бачення напрямків і шляхів розвитку;  наявність механізму стимулювання професійного вдоскона¬лення співробітників;  заохочення високої якості праці;  розвинута система соціального захисту співробітників;  гнучкі форми ефективної, індивідуальної і колективної роботи [141, с. 22]. Кожній організації притаманні особливі, властиві тільки для неї цінності, стиль ведення бізнесу, філософія, принципи, правила і норми поведінки. Це елементи корпоративної культури, а отже, корпоративна культура в кожній організації матиме свої, властиві лише їй особливості. Однак, в кожній організації є основні, ключові фактори, що можуть істотно змінювати стан корпоративної культури. Розглянемо кожен з них, з метою визначення міри їх впливу на рівень корпоративної культури. Воронкова А.Е., Баб’як М.М., Коренєв Е.Н., Мажура І.В. [50] фактори, що впливають на корпоративну культуру, розділяють на: чинники внутрішнього середовища та зовнішнього середовища, чинники, що сприяють розвитку культури та стримують її розвиток. Проте дані автори розглядають лише значення цих чинників для культури підприємства. Ми вважаємо, що необхідно дослідити ще й вагомість, міру впливу цих факторів. Ларичева Е.А. також класифікує фактори за ознакою сфери впливу на внутрішні та зовнішні [136]. До зовнішніх факторів вона відносить- систему сім’ї, систему освіти, економічну систему, політичну систему, релігійну систему, систему соціалізації, систему здоров’я і відпочинку. До внутрішніх, відповідно, належать стиль управління і спосіб контролю, мотивація, інформованість, інновації, естетичність, спосіб зв’язку, рівень кадрової політики та лояльність працівників організації, умови праці, імідж, рівень централізації і організаційна структура, інтернаціональність [136, с. 26]. Безумовно, ці фактори здійснюють вплив на корпоративну культуру. Проте, ми не вважаємо за доцільне оцінювати зовнішні або внутрішні фактори. Так наприклад, підприємству буде важко оцінити систему сім’ї працівників чи економічну систему, чи політичну. Тобто такий поділ факторів є дуже узагальненим, і підприємству буде важко оцінити вплив кожного з них на рівень корпоративної культури. Зауважимо, що формування корпоративної культури залежить від середовища, в якому працює підприємство та від внутрішніх чинників [217]. До внутрішніх факторів Смирнова В.Г., Мильнер Б.З., Латфуллин Г.Р., Антонов В.Г. відносять місію і цілі діяльності підприємства, її стратегію, характер і зміст роботи, кваліфікацію, загальний рівень розвитку працівників, особистість керівника в організації [217, c.60]. Проте, на нашу думку, цей перелік є значно ширшим і доцільно буде розглянути всі внутрішні складові, що здійснюють вплив на корпоративну культуру з метою оцінювання рівня корпоративної культури. До зовнішніх факторів відносять ділових партнерів, конкурентів, органи державної влади, систему законодавства, громадські організації, економічні відносини у державі, міжнародні відносини, науково-технічний прогрес та ін [129, c.34]. Вплив як внутрішніх, так і зовнішніх чинників є дуже вагомим. Проте особливості впливу зовнішніх факторів на корпоративну культуру розкриваються у працях науковців, що займаються вивченням проблем корпоративного управління та менеджменту організацій [15, 18, 20, 22, 53, 55, 61, 63, 70, 71, 75, 76, 84, 83, 88, 90, 92], а також їх вплив оцінюється рейтинговими агентствами, тому недоцільно розглядати їх у роботі в контексті впливу на показники діяльності та корпоративну культуру.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.