У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства

Методика оцінювання конкурентоспроможності підприємства Конкурентоспроможність підприємства – складне й багатогранне поняття, що залежить від рівня конкурентоспроможності кожного складового елемента, вплив яких на загальну величину є інтегральним і неоднозначним. Удосконалення лише одного елемента виробничого потенціалу не може забезпечити суттєвого підвищення конкурентоспроможності підприємства [136, с. 66]. Наведене в попередньому пункті дослідження семантики поняття „конкурентоспроможність підприємства” підтверджує складність і багатоваріантність його складових. Тому необхідними є комплексний всебічний аналіз та оцінка конкурентоспроможності підприємства. Вони здійснюються для визначення здатності підприємства розробляти, виготовляти і реалізовувати продукцію, що відповідатиме вимогам конкретного ринку. Головним завданням комплексного оцінювання конкуренто- спроможності підприємства є: формування заходів щодо підвищення конкурентоспроможності; залучення у виробництво інвестиційних коштів; пошук і вибір підприємством партнерів для організації спільного виробництва певного виду продукту; вихід підприємства на нові ринки збуту тощо. Проблема практичного оцінювання конкурентоспроможності підприємства тривалий час обговорюється в науковій літературі, а тому має вже певне методичне вирішення як у теорії, так і практиці [20, с. 205]. Загалом методологія оцінювання конкурентоспроможності об’єкта включає низку методів і показників. Вченими виділяються різні методологічні підходи та методи визначення конкурентоспроможності підприємства. Так, вітчизняні науковці В. Д. Нємцов і Л. Є. Довгань виділяють такі підходи в оцінюванні конкурентоспроможності підприємства: метод, заснований на теорії ефективної конкуренції; підходи, які пов’язують її рівень з показниками якості (конкурентоспроможності) продукції, що випускається; методи, засновані на теорії конкурентної переваги; метод бенчмаркінгу [134, с. 221-222]. У дослідженні російських авторів вони згруповані так: метод рівноваги фірм і галузі; структурно-функціональний метод; метод „профілів” і якості; матричний метод [14, с. 198-201]. За іншою точкою зору, виокремлюються методи: матричний; метод, що базується на теорії конкурентоспроможності товару; методи, що ґрунтуються на теорії ефективної конкуренції [114, с. 33-40]. На основі аналізу наукової літератури виділимо низку методологічних підходів до оцінки конкурентоспроможності підприємства, а також конкретні методи оцінювання рівня конкурентоспроможності.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.