У нас уже 17884 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Досвід зарубіжних країн у системі фінансового забезпечення місцевого самоврядування

Досвід зарубіжних країн у системі фінансового забезпечення місцевого самоврядування Прагнення до побудови в Україні ефективної системи взаємовідносин між органами різних рівнів у бюджетній сфері і бажання уникнути економічно необґрунтованих рішень спонукає до вивчення як позитивного, так і негативного світового досвіду в організації фінансового забезпечення місцевого самоврядування. Будь-яка бюджетна система повинна бути зорієнтована на розв’я¬зання завдань будівництва системи, яка відповідала б таким основним вимогам, як соціальна справедливість, економічна ефективність, політична стабіль¬ність. У різних країнах існують різноманітні умови (адміністративні, соціальні, національні, культурні, історичні тощо), які впливають на побудову взаємовідносин різних рівнів влади у бюджет¬ній сфері. Залежно від цих умов кожна країна по-своєму вирішує питання побудови між¬¬бюджетних відносин. Щодо питання структури місцевого самоврядування, то, наприклад, у США до регіональних бюджетів відносяться: бюджети штатів, графств, муніципалітетів, тауншіпів; у Франції – регіонів, департаментів, округів, комун; у Німеччині – земель, повітів, міст, громад; у Великобританії – графств, округів; в Італії – областей, провінцій, комун. У Російській Федерації до таких бюджетів відносяться бюджети республік у складі Російської Федерації, країв, областей, автономних округів, районів, міст, районів у містах, селищних і сільських органів влади. Цікавими є дані щодо структури та компетенції регіональних бюджетів східноєвропейських країн – Білорусі, Болгарії, Словаччини, Угорщини, Польщі. Ці держави здебільшого мають спільні кордони з Україною і, так само як і Україна, знаходяться на стадії розвитку місцевих фінансів. В Білорусі існує дворівнева бюджетна система, що включає в себе державний (централізований) та місцеві (децентралізовані) бюджети: бюджети областей, бюджети районів, бюджети міст обласного значення, бюджети міст районного значення та бюджети селищ і сіл. Слід відмітити, що місцеві бюджети Білорусі формуються за рахунок 40,6% від усіх податків, що зібрані на їх території (ці кошти складають до 79,5% сукупних доходів місцевих бюджетів). Інша частина зібраних податків – 59,4% – надходить до центрального бюджету, а пізніше частково повертається в формі дотацій, субвенцій, субсидій. Ця частина покриває решту 20,5% бюджетних потреб на місцях. Словаччина – молода країна; процес формування місцевих фінансів Словаччини розпочався у 2000–2002 рр. і досі триває. До децентралізації система місцевого самоврядування в країні складалася з 8 регіональних державних адміністрацій та 79 округів. Після децентралізації виникли 2 рівня регіонального управління: місцевий (2871 муніципалітет) та регіональний (8 вищих територіальних об’єднань).

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2024. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.