У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Вплив зовнішніх чинників на гостроту конкуренції м’ясопереробних підприємств

Вплив зовнішніх чинників на гостроту конкуренції м’ясопереробних підприємств При аналізі конкуренції на ринку в працях вітчизняних та зарубіжних авторів [3;24;27;35;45;66,111] широко застосовується концепція конкуренції по М. Портеру або „розширена концепція суперництва”, згідно з якою в будь-якій галузі економіки суть конкуренції виражається дією п'яти сил, і насамперед саме тих фірм, що діють на ринку, загрозою появи товарів-замінників, загрозою появи нових конкурентів, впливом постачальників (їх здатність торгуватись), впливом споживачів (їх здатність торгуватися). М.Портер [114,с.53] зображає дану концепцію у вигляді схеми, центральною ланкою якої є суперництво між існуючими конкурентами, на яке впливають чотири зовнішні сили. Дана обставина дає нам можливість структурно розмежувати в рамках аналізу конкурентного середовища аналіз впливу зовнішніх сил і аналіз взаємодії підприємств. Нам представляється доцільним почати розгляд дії зовнішніх сил конкуренції з аналізу впливу споживачів або параметрів попиту. Необхідно відзначити, що в класичному викладі, наприклад у Ж.-Ж. Ламбена [56, с.283] з посиланням на М. Портера, при розгляді впливу споживачів приділяється увага наступним аспектам: по-перше, чи сконцентрована група споживачів і чи споживає значну частку продажів постачальника, по-друге, чи складають придбані товари, що набувають, важливу частину власних витрат споживачів, що спонукає їх наполегливо торгуватися, по-третє, чи є товари слабо диференційованими, що визначає переорієнтації споживачів на інших постачальників, по-четверте, які витрати переходу, пов'язані із зміною постачальників, по-п'яте, чи представляють клієнти загрозу інтеграції «назад», по-шосте, чи володіє споживач вичерпною інформацією про попит і ціни на ринку. Проте, специфіка сучасних українських умов виставляє на передній план вплив низького платоспроможного попиту населення, що підтверджує, наприклад, І.П. Голофаєва [16, с.48], яка при аналізі впливу споживачів на інтенсивність конкуренції, окрім викладених аспектів, указує, що споживачі представляють собою низькорентабельне виробництво або складаються із фізичних осіб, що мають низькі доходи. У першому параграфі даного розділу нами вже був виділений низький платоспроможний попит як основний фактор, що визначає розвиток м’ясопереробних підприємств. Проте, рішення практичних задач потребує більш докладнішого розгляду цього питання на регіональному рівні. Україна відноситься до особливо депресивних регіонів бувшого СРСР. У табл. 2.8 наведені дані по грошових доходах населення у розрахунку на одну особу по областях Східного регіону України і, для зіставлення, по місту Києву.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.