У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оцінка інтенсивності конкуренції на ринку м'ясопродуктів

Оцінка інтенсивності конкуренції на ринку м'ясопродуктів Розглянуті в попередньому параграфі зовнішні сили конкуренції визначають різні умови функціонування підприємств усередині галузі, формують зовнішній контур, в рамках якого відбувається взаємодія між підприємствами. Проте найбільш впливає на поточну конкурентну ситуацію в галузі суперництво підприємств, що діють. Як зазначає із цього приводу А.В. Гриньов [21,с.38], «однією із найважливіших характеристик конкурентного середовища прийняття є ступінь протидії конкурентів в боротьбі за споживачів і нові ринкові ніші або інтенсивність конкуренції». Ж.-Ж. Ламбем [56,с.284], характеризуючи взаємодію прямих конкурентів на ринку, відзначає, що «інтенсивність і конкретні форми конкурентної боротьби між прямими суперниками на ринку товарів варіюють залежно від характеру конкурентної ситуації». При цьому при проведенні аналізу в цій області, на думку автора, зручно використовувати «конкурентні структури» або розглянуту нами вище типологію ринкових структур в рамках моделей довершеної і недосконалої конкуренції. Якісні особливості кожного типу ринкових структур, які можуть застосовуватися для класифікації конкурентної ситуації, можуть бути доповнені розрахунком спеціальних показників, застосування яких в значній мірі робить аналіз більш обґрунтованим. До таких показників, які використані в наукових роботах [3;152], відносяться коефіцієнт концентрації; коефіцієнт Герфінделя-Гиршмана, коефіцієнт Лінда, коефіцієнт відносної концентрації, коефіцієнт ентропії, коефіцієнт дисперсії логарифмів ринкових часток, коефіцієнт Джині, коефіцієнт Розенблюта, коефіцієнт Лернера. Вказані коефіцієнти різносторонньо оцінюють характер розподілу ринкових часток конкурентів, і інтерпретація їх значень дозволяє охарактеризувати конкурентну ситуацію і ступінь взаємодії підприємств, що діють на ринку. Основою розрахунків наведених показників є дані про обсяги виробництва кожного підприємства, а точніше частка в загальному обсязі випуску тієї або іншої продукції. Таким чином, початковим етапом проведення аналізу інтенсивності конкуренції буде розгляд динаміки чисельності і обсягів виробництва продукції підприємств, що діють. На основі аналізу форм статистичного спостереження нами складена табл. 2.20, що характеризує зміну кількості підприємств, обсягів виробництва і індекси фізичного обсягу виробництва по категоріях підприємств.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.