У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Контрольна робота з курсу “Стратегічне управління підприємством»

Контрольна робота з курсу “Стратегічне управління підприємством» Контрольна робота виконується на матеріалах підприємства на базі якого виконується дипломна робота. В окремих випадках допускається використання матеріалів інших підприємств, якщо студент має доступ до відповідних джерел інформації. Зміст контрольної роботи. Контрольна робота передбачає виконання студентами таких модулів. 1. Загальна характеристика підприємства: • назва, місце розташування, дата створення; • сфера діяльності, продукція (послуги); • форма власності, основні зацікавлені групи (стейкхолдери) та їх інтереси; • ділова репутація, імідж; • інші відмітні характеристики. 2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства: • визначити основні характеристики галузі (сфери діяльності) та їхнє стратегічне значення; • проаналізувати конкуренцію в галузі за моделлю М.Портера; • оцінити конкурентні позиції в галузі за допомогою карти стратегічних груп; • визначити та проаналізувати ключові фактори успіху галузі. 3. Аналіз внутрішнього середовища: • кількісна і якісна характеристика функціональних підсистем підприємства (персонал, фінанси, виробництво , інновації, управління); • організаційна структура підприємства, її переваги і недоліки; • організаційна культура, її характеристики; • виявлення компетенцій та можливостей, потенційних загроз та проблем у внутрішньому середовищі компанії; • основні фактори впливу на діяльність підприємства. 4. SWOT – аналіз: • можливості та загрози, що виявляються у зовнішньому середовищі підприємства; • сильні і слабкі сторони підприємства; • стратегічні дії щодо усунення „слабкостей” і загроз та реалізації можливостей і „сили” підприємства. 5. Визначення місії та цілей підприємства: • філософія, концепція та імідж підприємства; • визначення Продукту, Клієнта, Відмінності підприємства; • 4 сфери діяльності в яких мають бути визначені цілі компанії (відповідно до вимог формулювання цілей). 6. Формулювання/визначення стратегії підприємства: • наявність стратегії та її відповідності умовам функціонування підприємства; • перспективні напрямки розвитку підприємства на найбилижчі 3-5 років (візія) • можливі способи реалізації визначених напрямків (диверсифікація, спеціалізація, фокусування, тощо), фактори, що сприяють або перешкоджають їх вибору. Вимоги до виконання та критерії оцінювання. Якість контрольної роботи визначається за такими критеріями: • робота має виконуватись студентами своєчасно і ритмічно; • під час проведення аналітичних досліджень необхідно використовувати адекватний методичний інструментарій стратегічного управління; • для виконання поставленого завдання необхідно залучити різноманітні джерела інформації, зокрема: а) чинні нормативно-правові акти, що регулюють відповідну сферу діяльності; б) дані офіційної статистичної звітності; в) інформацію офіційних сайтів підприємств в мережі Інтернет; г) публікації в спеціальних періодичних виданнях; д) аналітичні огляди тощо; • результати роботи мають бути обґрунтованими, логічно структурованими та чітко сформулюваними; За виконання контрольної роботи студент може отримати 40 балів (максимальна оцінка): 20 балів ¬– за змістово-сутнісне наповнення роботи (у повній відповідності всім вищезазначеним критеріям), 10 балів – за захист контрольної роботи; 10 балів - дотримання регламенту виконання контрольної роботи.. Змістово-сутнісні результати виконання роботи оцінюються у діапазоні від 0 до 20 балів з інтервалом у 5 балів. На 20 балів оцінюється робота, яка є повною (з викладенням усіх змістовних модулів, що вказані вище) і показує глибоке засвоєння програмного матеріалу, його логіки і взаємозв’язку. Викладені результати мають бути обґрунтованими, підкріпленими відповідними аналітичними розрахунками, чітко сформулюваними і визначеними з використанням широкої інформаційної бази. На 15 балів оцінюється робота, що є достатньо повною (з викладенням не менш ніж 5 змістовних модулів), але сформулювані висновки мають переважно описовий характер, не завжди підкріплені необхідними аналітичними обґрунтуваннями, мають окремі неточності. На 10 балів оцінюється робота, в якій повно виконано 50% завдань змістовного характеру (3 модулі), висновки ґрунтуються переважно на власних припущеннях, відсутнє системне розуміння матеріалу, використання методичного інструментарію є неадекватним та епізодичним. На 5 балів оцінюється робота, в якій виконано менш ніж 50% завдань змістовного характеру, висновки ґрунтуються виключно на власних припущеннях, відсутнє системне розуміння матеріалу, не застосовується методичний інструментарій стратегічного менеджменту. На 0 балів оцінюються робота, яку виконано з грубим порушенням регламенту (виконувалася несистематично, результати подані після встановлених термінів), висновки ґрунтуються виключно на власних припущеннях, не застосовується методичний інструментарій стратегічного менеджменту. Захист результатів виконання контрольної роботи оцінюються у діапазоні від 0 до 10 балів з інтервалом у 5 балів. На 10 балів оцінюється захист, якщо студент дає повні і глибокі відповіді на поставлені питання, може аргументовано захищати свої пропозиції; На 5 балів оцінюється захист, якщо студент дає неповні, поверхові, необґрунтовані відповіді на поставлені питання; На 0 балів оцінюється захист, якщо студент неспроможний дати відповідь на питання, відстоювати свою позицію.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.