Быстрый переход к готовым работам
|
Стратегічні складові системи збалансованих показників в управлінні діяльністю операторів телекомунікаційСтратегічні складові системи збалансованих показників в управлінні діяльністю операторів телекомунікацій Активний розвиток телекомунікаційного ринку, збільшення попиту на послуги передавання інформації та швидкі зміни у технологіях надання послуг зумовлюють необхідність впровадження в телекомунікаційних компаніях найбільш прогресивних методів управління та стратегічного планування. Проте важливо не тільки сформувати стратегію розвитку, але і забезпечити механізм її виконання й аналізу ефективності проведених заходів. Розвиток операторів телекомунікацій пов'язаний зі швидкою модернізацією процесів і послуг у відповідь на потреби клієнтів, що вимагає постійного контролю, удосконалення й зміни характеристик послуг і бізнес-процесів [70]. Збільшення складності й динамічності зовнішнього конкурентного оточення призводить до того, що термін дії розроблюваної стратегії суттєво скорочується. При короткому життєвому циклі успіх компанії значною мірою залежить від: – впровадження методів процесно-орієнтованого управління, успішна реалізація яких припускає об’єднання зусиль різних підрозділів; – забезпечення комунікації на рівнях організації корпоративного та операційного управління. Розробка стратегії та її реалізації має бути ефективною у випадку, якщо в ній отримують відповіді на питання, що стосуються різних сфер діяльності компанії. Ставлення лише фінансових цілей чи мети орієнтації на споживача недостатньо, якщо некоректною буде постановка ізольованих одна від одної цілей. У цьому випадку від’ємними залишаються взаємозв’язки між окремими цілями та їхній вплив один на одного. Аналіз традиційних моделей стратегічного управління на основі тільки фінансових показників стратегічного контролю чітко виявив дисбаланс між зростанням вартості компанії та забезпеченням довгострокового стійкого розвитку (інвестування в нематеріальні активи), низький інтерес персоналу щодо досягнення стратегічних цілей компанії і невідповідність власним цілям та складність контролю за реалізацією стратегії. Проте фінансова звітність залишиться важливим інструментом для організацій, тому що саме вона в остаточному підсумку визначає, чи приводять заходи щодо підвищення задоволеності клієнтів, якості і новаторства до покращення фінансових результатів та створення вартості для акціонерів [93]. Виникаючі протиріччя стимулювали створення збалансованої системи показників ефективності [51]. Мета і показники даної системи формуються залежно від стратегії кожної конкретної компанії і надають можливість визначити, як організація працює над створенням вартості для сьогоднішніх і майбутніх клієнтів, з одного боку, і що слід почати, для того щоб розширити внутрішні можливості й збільшити інвестиції в персонал, бізнес-системи та процедури з метою удосконалення своєї діяльності в майбутньому, – з іншого. |
|