У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Калькулювання собівартості послуг підприємств готельного бізнесу

Калькулювання собівартості послуг підприємств готельного бізнесу Будь-яка діяльність потребує витрат ресурсів. Щоб оцінити ступінь доцільності конкретного напрямку діяльності, необхідно знати суму витрат, яка потрібна для здійснення цієї діяльності. У міжнародній практиці, як і в українській, витрати оцінюються за собівартістю. Бухгалтерська процедура, пов’язана з розрахунком оцінок конкретного об’єкта, називається калькуляцією. Причому об’єкт може бути індивідуальним або груповим. Відносно складно дати оцінку будь-якому індивідуальному об’єкту, але ця складність значно зростає, якщо мова йде про будь-який комплекс, в межах якого необхідно встановити собівартість. При всіх обставинах калькуляція залежить від мети, яку ставлять бухгалтер або адміністрація підприємства. Собівартість формується під впливом багатьох різноманітних чинників. Необхідно встановити, які з них є вирішальними на різних стадіях формування і реалізації готельного продукту, і провести аналіз цих чинників. Склад витрат, які включаються у собівартість готельних послуг, визначається Методичними рекомендаціями по плануванню, обліку й калькулюванню собівартості робіт (послуг) на підприємствах та в організаціях житлово-комунального господарства, затвердженими наказом Держбуду від 06.03.2002 р. №47 із змінами і доповненнями. Сьогодні в Україні не має галузевої інструкції, яка б стосувалася калькулювання собівартості готельних послуг. На підприємствах, що перебувають на балансі (у власності) іноземних держав, поряд з вітчизняними використовують альтернативні методи обліку витрат, адаптовані до чинної системи обліку. Саме це й зумовило необхідність здійснення систематизації діючих методів обліку витрат і калькулювання собівартості на підприємствах готельної галузі (рис. 2.6). З рис. 2.6 видно, що на першому рівні в основу кожного з методів покладено вітчизняну або зарубіжну методику, яка визначає порядок відображення витрат і калькулювання собівартості туристського продукту. На другому і третьому рівнях нами виокремлено основні методи обліку витрат, які використовують на підприємствах готельного бізнесу. Вибір одного з них зумовлений тим, що кожен з методів обліку може мати базову основу одного з методів, що перебувають на вищому рівні. Це має безпосередній вплив на організацію та методику обліку витрат у процесі формування готельних послуг. При цьому кожний з нижчезгаданих методів запозичає базову основу з вищевказаного, тим самим утворюючи змішаний метод обліку витрат. Наприклад, на базі нормативного та позамовного методів обліку витрат можна виділити нормативно-позамовний метод. У свою чергу, нормативно-позамовний метод можна комбінувати з іншим методом, залежно від того, яку мету визначає готель.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.