Быстрый переход к готовым работам
|
Формування інформаційної бази, види та методи маржинального аналізу витратФормування інформаційної бази, види та методи маржинального аналізу витрат В умовах ринкового середовища особливого значення набуває удосконалення процесу управління підприємствами та впровадження нових організаційно-правових форм господарювання. Управління підприємством ґрунтується на загальній теорії менеджменту та циклі управлінської діяльності, яка включає такі елементи як планування, організація, мотивація і контроль. Поняття контролю пов’язують з обліком, аналізом, аудитом, ревізією та іншими видами економічної роботи на підприємстві. Сутність контролю полягає у порівнянні планових (прогнозованих) показників з фактичними, виявленні відхилень, визначення альтернативних шляхів усунення виявлених відхилень та прийняття управлінських рішень. Аналіз в управлінні підприємством займає особливе місце, оскільки з його допомогою оцінюються відхилення та розкриваються чинники, що їх обумовили. Без аналізу неможливо здійснювати функцію контролю у системі менеджменту. При цьому аналіз може проводитися за двома варіантами: менеджерами підприємства одноосібно, для чого, щонайменше, необхідно знати методику аналізу того чи іншого об’єкта; спеціалізованою службою, яка здійснює аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства та його структурних підрозділів на фаховому рівні та забезпечує менеджерів інформацією для прийняття рішень. Метою аналізу є сприяння успішній роботі команди менеджерів незалежно від того, який із двох варіантів взято за основу. Успішна діяльність підприємства характеризується результатами його фінансово-господарської діяльності, а саме – прибутком, який є функцією трьох основних чинників – витрат виробництва, доходів та обсягу виробництва. У ринкових умовах основну увагу при аналізі концентрують на витратах виробництва, які безпосередньо залежать від менеджменту підприємства. |
|