Быстрый переход к готовым работам
|
Поведінка споживачів промислового сектору економіки в предметному полі методології маркетингуПоведінка споживачів промислового сектору економіки в предметному полі методології маркетингу Надзвичайно великі виробничі можливості сучасної промисловості, швидке оновлення і розширення асортименту продукції під дією науково-технічного прогресу, з одного боку, і глибокі зрушення у характері ринкового попиту, якісної модифікації самої природи сучасної людини, з іншого, спричиняють цілий комплекс методологічних проблем в маркетингу, що пов’язані з поведінкою споживачів, її аналізом, прогнозуванням і оптимізацією економічних параметрів. Як показали наукові дослідження сучасних літературних джерел за авторством провідних фахівців в сфері маркетингу, традиційна поведінкова теорія споживача недостатньо задовольняє вимогам системного маркетингового управління підприємствами, не враховує повною мірою актуальні тенденції розвитку ринкового середовища і глобальних економічних систем [1, 72, 77, 79, 157, 188, 197, 210]. Особливої уваги сьогодні набуває проблематика пояснення і прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів, промислових підприємств [12, 15, 190, 198]. По-перше, тому, що закономірності їх поведінки, в сучасній економічній науці, розглядаються обмежено, як специфічний різновид індивідуальної поведінки людини або діяльності великих промислових підприємств, по-друге, внаслідок масштабу варіативності форм і механізмів інтеграції та регулювання організації спільної діяльності людей, особливо в глобальному економічному бізнес-середовищі. Дослідження теоретичних джерел в сфері маркетингу показав, що поведінка промислових підприємств у споживанні на поточний момент не отримала завершеного методологічного опрацювання. Це проявляється навіть на рівні користування базовою термінологією фахівцями, відповідної спеціалізації. Як аналогічні застосовуються словосполучення "поведінка корпоративних клієнтів", "поведінка промислових споживачів" тощо [12, 15, 190, 198]. Ринкові умови діяльності підприємств вимагають прийняття оптимальних управлінських рішень щодо визначення обсягів виробництва товарів, обрання цільових ринків їх продажу, побудови ефективної взаємодії зі споживачами |
|