Быстрый переход к готовым работам
|
Розробка моделі поведінки споживачів-трейдерів та їх взаємодія із виробниками сухого молокаРозробка моделі поведінки споживачів-трейдерів та їх взаємодія із виробниками сухого молока Основними продуктами торгівлі та споживання на вказаному ринку, як відзначалося раніше, виступають два види сухих молокопродуктів – сухе незбиране (цільне) молоко та сухе знежирене молоко. Детальний аналіз саме у розрізі цих двох товарних сегментів нами було проведено у попередньому розділі роботи. У даній частині дисертаційного дослідження спробуємо побудувати формалізовану модель поведінки на ринку основних споживачів сухого молока на основі аналізу емпіричного матеріалу. Вище нами було доведено, що ключовими споживачами виступають експортери-трейдери, через яких реалізується близько 90% усього товарного сухого молока вітчизняних виробників. Відповідно до цього, основну увагу у дослідженні поведінки споживачів чи систем взаємодії між споживачами та виробниками на ринку сухого молока України слід зосередити на моделюванні поведінки експортерів-трейдерів. Вважаємо, що одним з головних критеріїв кількісної оцінки ефективності побудови взаємозв’язків між виробниками та споживчами-трейерами сухого молока виступає сумарний обсяг закупок сухого молока та його збут на міжнародних ринках. Хоча не слід забувати й про інші параметри поведінки споживачів на промислових ринках: частота та стабільність закупок, розрахунки за спожите сухе молоко тощо. Основна мета наших розробок полягає у побудові системи поведінки чи механізму взаємодії, який дозволяє максимізувати обсяги закупок сухого молока споживчами-трейдерами у виробників. При цьому слід розуміти, що зростання споживання сухого молока вважається позитивним для підприємств-виробників, так як це дозволяє забезпечити завантаження виробничих потужностей, мінімізувати постійні витрати, збільшити ритмічність завантаження обладнання та інше (залежно від специфіки діяльності конкретного підприємства-виробника). У попередньому розділі роботи нами була представлена модель поведінки споживачів на ринку, яка у загальному вигляді включає такі складові як систему цілей та стратегічні орієнтири діяльності, господарські характеристики підприємства та факти середовища господарювання. Поряд з цим, нами була представлена наповнення кожної складової конкретними економічними показниками та індикаторами, що дозволяє нам перейти до конструктивних пропозицій у даному розділі роботи. |
|