Быстрый переход к готовым работам
|
Удосконалення методики аналізу конкурентів та конкурентних переваг на основі SWOT-аналізу і АСФ-технологіїУдосконалення методики аналізу конкурентів та конкурентних переваг на основі SWOT-аналізу і АСФ-технології Для банківського бізнесу характерний високий рівень розвит¬ку відносин конкуренції, тому дослідження цієї проблеми з погляду стратегічного управління та аналізу вкрай важливе та актуальне. Проникнення на вітчизняний внутрішній ринок іноземних банків, втручання в традиційно банківські ринки небан¬ківських організацій-конкурентів змушує вітчизняні банки шукати нові шляхи посилення своїх конкурентних позицій. У цьому чималу роль відіграє аналіз конкурентів та їхніх стратегій. Підкреслюючи важливість аналітичного дослідження конкурентів, відомі фахівці з банківського маркетингу І. О. Спіцин та Я. О. Спіцин писали, що: «Аналіз конкурентів та розроблення тактики дій банку стосовно головних суперників приносить більше результатів, аніж навіть істотне зростання в даному сегменті ринку. Ця діяльність зводиться до визначення, якого конкурента атакувати або від кого, де, коли і як захищатися, і дає змогу приймати важливі тактичні рішення, що утворюють основний елемент стратегічного планування» [253, с. 103]. Аналіз конкурентів необхідний для вироблення стратегії максимальної нейтралізації сильних сторін конкурентів; концентрації зусиль на тих послугах, де банк має порівняно сильні стратегічні позиції; визначення сильних та слабких сторін свого банку відносно найближчих конкурентів та розроблення відповідного плану заходів щодо посилення своїх конкурентних позицій; визначення найбільш перспективних клієнтів та розроблення механізмів і стратегій їх залучення до свого банку на основі реклами своїх сильних сторін порівняно з конкурентами. |
|