У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Сутність та зміст маркетингової діяльності

Сутність та зміст маркетингової діяльності Суб’єкти ринку взаємодіють між собою на стадіях виробництва, постачання, продажу і споживання товарів, що викликає необхідність пошуку найраціональніших шляхів удосконалення їхньої діяльності. Саме тому набуває все більшого розвитку використання на підприємствах маркетингових засад, які передбачають підвищення ефективності роботи господарюючих суб’єктів за рахунок успішного ведення ринкової діяльності. Згідно точки зору українського вченого-економіста Саблука П.Т. [184, с. 81] кожен, хто планує свій бізнес в області управління маркетингом, повинен добре розуміти значення маркетингової діяльності, бо остання є об’єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної, виробничої і збутової діяльності підприємства на врахування ринкового попиту, потреб і вимог споживачів. Саме завдяки такому підходу визначаються поточні, а ще в більшій мірі, майбутні формати виробничо-господарської діяльності кожного господарюючого суб’єкта. Сінецька О.Е., фахівець в області маркетингових досліджень, відзначає, що важлива роль маркетингової діяльності обумовлена тим, що ринок – це система, що динамічно розвивається, причому кожний елемент даної системи також постійно змінюється. Темпи зміни маркетингового середовища також не є постійними [192, с. 89]. Фахівець з маркетингу професор Старостіна А.О. відмічає у своїх працях, що маркетингова діяльність на підприємстві має здійснюватися постійно та комплексно. Як систематичний процес, така діяльність ставить за мету отримання запланованого підприємством результату шляхом ефективного використання елементів комплексу маркетингу [197, с. 11; 198, с. 15; 199, с. 55]. Полторак В.А., науковець в сфері маркетингових досліджень, вважає, що маркетингова діяльність – це механізм управління, що знижує до мінімуму ризик і непевність відносин на ринку, можливість випуску товару без точного визначення цільової групи споживачів, і, отже, неможливість його реалізації [171, с. 13].

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.