У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Оптимізація стратегії економічного розвитку підприємств

Оптимізація стратегії економічного розвитку підприємств Опрацювання стратегії економічного розвитку підприємств з виробництва та переробки молока Одеської області грунтується на засадах маркетингу, бо передбачає попереднє узгодження товарних обсягів та асортименту зі споживачами з умовою отримання прибутку, масштаби якого забезпечують можливості здійснювати розширене відтворення. На досягнення єдиної комерційної цілі господарюючий суб’єкт спрямовує весь наявний ресурсний потенціал та підпорядковує цьому діяльність всіх структурних підрозділів та працівників. Передумовою високоефективного функціонування виступає планування в довгостроковій перспективі тих заходів, які сприятимуть дотриманню системних пріоритетів. Це можливо тоді, коли існує цілісна стратегія економічного розвитку як на рівні підприємства, так і на обласному рівні. Стратегія підвищення економічної ефективності ринкової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока реалізується за обмежених природних, трудових, техніко-технологічних та фінансових ресурсів. У процесі задоволення потреб споживачів, маркетингова діяльність покликана задавати координати руху іншим виробничо-господарським напрямам діяльності підприємства. Розробка стратегії ринкової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока передбачає, по-перше, аналіз співвідношень “споживач-товар”; по-друге, визначення загальної маркетингової стратегії в стратегічній зоні господарювання; по-третє, створення маркетингового “стратегічного набору”; по-четверте, виконання та контроль. Вихідними даними для розробки стратегії економічного розвитку підприємств з виробництва та переробки молока області виступають економічні цілі ринкової діяльності господарюючих суб’єктів, що грунтуються на раціоналізації окремих управлінських функцій (щодо маркетингу, науково-дослідних та проектно-конструкторських робіт, виробництва, персоналу тощо); організаційному діагнозі ефективності функціонування маркетингу як системи; результатах впровадження наукових напрацювань та передового досвіду як в аграрній сфері, так і в сферах промислової переробки та торгівлі [74].

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.