У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Етапи розвитку міжнародної торгівлі

Етапи розвитку міжнародної торгівлі Для розмежування періодів розвитку цього сектору економіки вченні – економісти відокремили деякі періоди. Можна виокремити такі етапи розвитку міжнародної торгівлі: І — початковий (з XVIII ст. до першої половини XIX ст.); II — друга половина XIX ст. — початок Першої світової війни (1914р.); III —період між двома світовими війнами (1914—1939рр.); IV — повоєнний (50—60-ті роки); V — сучасний (з початку 70-х років). Перший етап розвитку міжнародної торгівлі характеризується промисловими революціями, що замі¬нили мануфактурне виробництво великою машинною індустрією в усіх розвинутих країнах. Важка промисловість фактично сформува¬ла світовий ринок і одночасно різко посилила свою залежність від нього. У цей період міжнародна торгівля розвивалась дуже швид¬кими темпами, чому сприяли такі чинники:  залучення нових регіонів земної кулі до міжнародного това-рообміну.  прогрес у розвитку транспортної системи світу (збільшення загального тоннажу суден; заміна вітрильників пароплавами).  революція в засобах зв'язку (винахід електричного телегра¬фу; прокладання в 1866 р. трансатлантичного кабелю, що дозво¬лило встановити зв'язок між Америкою та Європою). Характерною рисою цього етапу є випереджаючі темпи зрос¬тання світового товарообороту порівняно з темпами зростання промислового виробництва в світі, що свідчить про велике зна¬чення для країн розвитку зовнішньої торгівлі. Головну роль на світовому ринку в цей період відігравала Великобританія, частка якої в обсязі світової торгівлі становила 25 %. У 1997р. частка трьох найбільших експортерів світу — США Німеччини та Японії — у світовій торгівлі становила 28,7 %, а Великобританії — лише 5 %. Основною статтею експорту однієї з найбільших колоніальних держав були текстильні вироби, а ввозились переважно сировина для текстильної промисловості та продовольчі товари з колоній і США. Суттєвою особливістю даного етапу розвитку міжнародної торгівлі є вивезення товарів, тобто експорт товарів, вироблених на національній території. У сфері регулювання міжнародних тор¬говельно-економічних відносин цей етап характеризується заро¬дженням політики фритредерства — свободи торгівлі та невтручання держави у підприє¬мницьку діяльність, основним прихильником якої була Великоб¬ританія. Одним з найпопулярніших інструментів політики фрит¬рейдерства було зниження мита на товари у взаємній торгівлі, що сприяло збільшенню вивезення англійських товарів за кордон . Другий етап розвитку міжнародної торгівлі характеризується такими основними середовищними чинниками:  науково-технічний прогрес у виробництві товарів, який за-безпечив зниження ваги одиниці товару, підвищення якості збе¬реження продукції під час транспортування (консервування, за¬морожування);  подальше вдосконалення транспортних шляхів та суттєве вдосконалення якісних характеристик транс¬портних засобів (збільшення місткості, розширення номенклату¬ри: поява спеціалізованих транспортних засобів для транспорту¬вання специфічних товарів, збільшення швидкості пересування).

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.