У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ

ОРІЄНТОВНІ ТЕМИ ДИПЛОМНИХ РОБІТ 1. Вибір та розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства. 2. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства. 3. Маркетингові механізми адаптації національного виробника до умов глобального конкурентного середовища. 4. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства шляхом визначення і посилення конкурентних переваг. 5. Обґрунтування і оцінка ефективності впровадження конкурентної стратегії підприємства 6. Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства як фактор забезпечення інтересів споживача. 7. Захист прав споживачів як складова концепції соціально-етичного маркетингу 8. Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу 9. Аналіз міжнародної маркетингової діяльності підприємства в умовах глобалізації 10. Використання елементів комплексу маркетингу в конкурентній політиці підприємства 11. Оцінка та стратегія забезпечення (підвищення) конкурентоспроможності підприємства 12. Організація маркетингової діяльності вищого навчального закладу та шляхи її вдосконалення 13. Планування і програмування маркетингової діяльності підприємства 14. Розробка (вдосконалення) міжнародної маркетингової політики підприємства 15. Запровадження територіального маркетингу в концепцію розвитку регіону 16. Товарна політика підприємства та шляхи її вдосконалення. 17. Товарний асортимент підприємства та особливості його формування. 18. Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства. 19. Маркетингова діяльність підприємства: планування та реалізація в сучасних ринкових умовах. 20. Розробка маркетингової стратегії для промислового підприємства. 21. Портфельний аналіз бізнесів підприємства як найважливіша передумова вибору стратегії. 22. Прийняття стратегічних рішень стосовно товару на базі розробленої маркетингової стратегії. 23. Розробка стратегії маркетингу для просування послуг освіти на ринок. 24. Прийняття стратегічних рішень щодо каналів розподілу в рамках маркетингової стратегії підприємства. 25. Маркетингові дослідження в системі управління підприємством. 26. Маркетингові дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства та пошук резервів щодо її вдосконалення. 27. Пошукові маркетингові дослідження ринку туристичних послуг (міста, регіону або України) 28. Маркетингові дослідження в системі формування та розробки (вдосконалення) маркетингової політики комунікацій. (маркетингової товарної політики, маркетингової цінової політики, маркетингової політики розподілу) 29. Аналіз факторів зовнішнього середовища та обгрунтування вибору маркетингової стратегії фірми. 30. Аналіз конкурентної ситуації на ринку та обгрунтування вибору маркетингової стратегії. 31. Аналіз уподобань споживачів та обгрунтування створення нового товару (бренду). 32. Аналіз маркетингового середовища та обгрунтування вибору стратегії росту підприємства. 33. Дослідження ринку товару та обгрунтування вибору маркетингової ніші. 34. Розробка програми просування (товарної, цінової політики, політики розповсюдження) нового товару (послуги) 35. Розробка плану маркетингу товару (послуги). 36. Удосконалення товарної політики (цінової, каналів розповсюдження, просування товарів) підприємства. 37. Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємств. 38. Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірми. 39. Вивчення споживчих мотивів поведінки при купівлі промислового обладнання. 40. Розробка концепції системи маркетингової інформації підприємства 41. Розробка схеми маркетингових досліджень для вивчення (визначення) попиту. 42. Управління попитом як функція рекламної діяльності. 43. Реклама як індуктор здійснення збутової та експортної діяльності підприємства. 44. Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупця. 45. Організація та контроль маркетингової діяльності підприємства. 46. Управління маркетингом на підприємстві. 47. Механізм розробки та проведення спеціалізованої виставки. 48. Розробка та проведення маркетингових заходів підприємства в умовах виставки (ярмарки) 49. Аналіз ринкових можливостей підприємства та використання його результатів у розробці маркетингової стратегії. 50. Маркетингова інформаційна система підприємства та можливі шляхи її вдосконалення. 51. Особливості маркетингового управління на різних стадіях життєвого циклу товару. 52. Система управління торговою маркою та можливі шляхи її вдосконалення. 53. Цінова політика підприємства та можливі шляхи її вдосконалення. 54. Канали розподілу продукції підприємства та можливі шляхи вдосконалення управління збутом. 55. Система стимулювання збуту продукції та можливі шляхи її вдосконалення. 56. Організація маркетингу на підприємстві та можливі шляхи її вдосконалення. 57. Система маркетингових комунікацій підприємства та можливі шляхи її вдосконалення. 58. Аналіз маркетингової стратегії підприємства та шляхи її вдосконалення. 59. Система маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконалення. 60. Розробка стратегії виведення на ринок нового товару. 61. Маркетинговий комплекс підприємства і напрямки його вдосконалення. 62. Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення. 63. Реклама в системі комунікаційної діяльності підприємства і шляхи її вдосконалення. 64. Маркетингове управління збутовою діяльністю підприємства та шляхи її вдосконалення. 65. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок. 66. Стратегічне планування маркетингу: складання бізнес-портфеля підприємства. 67. Синтетичні засоби маркетингових комунікацій. 68. Оцінка ефективності використання рекламоносіїв в Україні. 69. Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення. 70. Аналіз факторів зовнішнього середовища та їх врахування в маркетинговій діяльності підприємства. 71. Аналіз ринку і розробка системи просування продукції. 72. Аналіз ринку і визначення маркетингових можливостей підприємства. 73. Розробка марочної стратегії підприємства. 74. Розробка програми позиціонування товару на обраних сегментах ринку. 75. Франчайзинг в системі маркетингової діяльності.

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.