У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Організаційний та інституціональний аспекти створення туристичного кластера „Закарпаття”

Організаційний та інституціональний аспекти створення туристичного кластера „Закарпаття” Ключовий крок в установі всіх ініціатив, що створюються, – це освіта групи керівництва, яка має бути специфічною для кластера. Головний ініціатор кластеру грає авангардну роль у його становленні. Це може бути спочатку неформальний лідер, який через якийсь час еволюціонуватиме і формалізуватиме. Для підтримки ініціатив Головного ініціатора необхідним є створення групи керівництва, яка зазвичай має включати 6-8 осіб, робота між якими має здійснюватися в основному в кластерному ядрі. Не потрібно допускати до керівництва групою урядових представників або посадовців, оскільки робітники кластеру мають бути на місці негайно. Головний ініціатор кластера буде звичайно відповідальним за формування початкової групи керівництва і пропозицію кандидатури Президента кластеру. Тимчасові команди з центром вирішення проблеми розроблятимуться цією групою. Ці команди отримують вигоду з щільної інтеграції з групою керівництва через члена групи, що є частиною кожної команди. Виділення Президента кластеру від групи керівництва – це критичний аспект кластерної розробки. Ініціатор створення повинен спокійно встановити, хто виступає кандидатом на керівництво кластера. Корисний підхід для багатьох кластерів – мати кооперацію президентів – один від фірми в ядрі кластера, і один від підтримуючої інфраструктури. Відповідно до статті 14 Закону „Про місцеве самоврядування в Україні” місцеві ради мають право на надання згоди на утворення органів самоорганізації населення. Далі цей нормативний припис розвивається відповідним Законом „Про органи самоорганізації населення” [3]. Органи самоорганізації населення (ОСН) – представницькі органи, що створюються жителями, які на законних підставах проживають на території села, селища, міста або їхніх частин для вирішення завдань, передбачених Законом „Про органи самоорганізації населення” [3]. Принциповою відмінністю органів самоорганізації населення від „стандартних” громадських організацій є те, що останні формуються навколо спільних інтересів своїх членів – за відсутності спільності інтересів громадянин не стає членом громадської організації й існує від неї цілком незалежно, тим часом як органи самоорганізації населення об’єднують громадян за територіальним принципом, представляють усіх громадян певної території і „членство” громадян у цих органах є фактично автоматичне. Таким чином, рада керує процесом створення і, до певної міри, діяльністю органів самоорганізації населення. На нашу думку, адміністрація кластера має бути представлена саме органом самоорганізації населення, створеним за підтримки місцевих бізнесових структур у сфері туризму та органів місцевого самоврядування. Основними засновниками (ініціаторами створення) Громадської Спілки „Туристичний кластер „Закарпаття”, на нашу думку, мають стати: 1. Управління по туризму та курортах Закарпатської обласної державної адміністрації; 2. Підприємства Закарпаття, які мають ліцензії на право займатися діяльністю у сфері туризму; 3. Пансіонати, бази відпочинку, табори, туристичні комплекси Закарпаття; 4. Санаторно-курортні заклади Закарпаття; 5. Готельні підприємства Закарпаття. вся работа находится по ссылке http://diplomukr.com.ua/raboti/21098?mod=dissertations

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.