У нас уже 242733 рефератов, курсовых и дипломных работ
Заказать диплом, курсовую, диссертацию


Быстрый переход к готовым работам

Мнение посетителей:

Понравилось
Не понравилось





Книга жалоб
и предложений


 


Моделювання оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємств

     

      Реалізація інноваційних стратегій надає різноманітний за силою, інтенсивністю та напрямком дії вплив на конкурентоспроможність підприємства. Проте необхідно відзначити, що складність процесів, які відбуваються на сучасних промислових підприємствах не дає можливості оцінити наслідки реалізації інноваційної стратегії без використання сучасного апарату економіко-математичного моделювання. Завдання визначення наслідків від ухвалення управлінських рішень здійснюється, як правило, засобами імітаційного моделювання. Побудова імітаційної моделі дає можливість проведення сценарного аналізу, а також визначення найбільш перспективних напрямків реалізації інноваційних проектів на підприємстві, спрямованих врешті-решт, на підвищення його конкурентоспроможності на зовнішньому і внутрішньому ринках.

      В основі оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства конкурентні переваги, які, в свою чергу, виражаються в співвідношенні чинників виробництва. У короткочасній перспективі, конкурентоспроможність товару на ринку може бути досягнута за рахунок цінових чинників, тоді як у стратегічній перспективі напрямами підвищення конкурентоспроможності є довіра споживачів, орієнтація на клієнта та запровадження нових якостей продукту за рахунок інноваційних змін.

      Цінові конкурентні переваги визначаються ринковими умовами, а саме обсягами попиту і пропозиції, місткістю ринкового сегменту, поточною ринковою ціною, ринковою рівновагою, середньогалузевою нормою прибутку, розміром вхідних бар'єрів, ситуацією на ринках товарів-замінників та ін. При цьому, ринок з обмеженою місткістю, або з місткістю, що зменшується, характеризується невисокою рентабельністю й активною конкуренцією.

      Процес побудови моделі динаміки конкурентоспроможності підприємства виходить з наступних припущень. Припустимо, що рівень вхідного бар'єру на ринковий сегмент є високим через обмеженість місткості і насиченості ринку. Це допущення дає можливість не враховувати появу нових конкурентів на даному сегменті в тактичній перспективі. Далі припустимо, що для даного товару є відсутніми товари-замінники. Крім того, розглянемо одно-продуктову постановку даного завдання для спрощення розрахунків. Перехід до багато-продуктової задачі здійснюється шляхом заміни відповідних величин векторами.

      Вся работа доступна по ССЫЛКЕ

     

Найти готовую работу


ЗАКАЗАТЬ

Обратная связь:


Связаться

Доставка любой диссертации из России и Украины



Ссылки:

Выполнение и продажа диссертаций, бесплатный каталог статей и авторефератов

Счетчики:

Besucherzahler
счетчик посещений

© 2006-2022. Все права защищены.
Выполнение уникальных качественных работ - от эссе и реферата до диссертации. Заказ готовых, сдававшихся ранее работ.