Прогнозування податку на нерухоме майно юридичних і фізичних осіб
Як уже було відзначено, податок на нерухомість є одним з найбільш дис-кусійних податків у всьому світі. У нашій країні внаслідок відсутності глибоко-го аналізу сфери дії податку на нерухоме майно обговорення законопроектів з майнового оподаткування в основному зводиться до критики їх окремих положень, і введення податку на нерухоме майно впродовж останніх десяти років весь час відкладається. Тому обґрунтування введення оподаткування нерухомого майна в Україні перш за все вимагає оцінки економічних наслідків, які воно може спричинити.
Характерною особливістю вітчизняної податкової системи є те, що в Україні згідно з чинним законодавством стягується тільки плата за землю, а оподаткування нерухомості передбачає або роздільне (податок на землю і податок на поліпшення на ній), або спільне обкладання землі і будівель. В умовах діючої податкової системи спільне оподаткування землі і поліпшень на ній вимагає проведення кардинальних змін щодо визначення об'єкта, бази, ставок, інших елементів податку, а також створення нового механізму податкового адміністрування (системи обліку, контролю тощо). Серйозним питанням є також визначення платника спільного податку при роздільних правах на власність землі і будівель. У той же час податок на землю – один із перших податків в Україні – є зрозумілим і звичним для платників; упродовж багатьох років формувався і постійно удосконалювався механізм земельного оподаткування.
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ