Умови продуктивного діалогу органів влади з громадськістю
Характеристики механізму взаємодії органів влади та громадськості в сучасній Україні мають низку відмінностей, які не надають можливості оцінити таку взаємодію як повною мірою діалогічну. Як вже зазначалось, більшість дослідників розуміють явище діалогічної взаємодії через фіксацію її наявності чи відсутності. Але діалог – це не просто взаємодія кількох суб’єктів (індивідуальних чи колективних), а така взаємодія, яка відрізняється симетричністю позицій, автономією, взаєморозумінням та творчим розвитком партнерів. Отже, вдосконалення досліджуваного нами механізму має бути спрямовано на забезпечення відповідності змістовних характеристик взаємодії основним параметрам діалогу. Зупинимося в даному розділі на емпіричному аналізу напрямків підвищення ефективності діалогу між органами державної влади та громадськості, характеристиці концептуальної моделі діалогової взаємодії на організаційно-правовому та соціально-психологічному рівнях в державному управлінні та детальному аналізу організаційно-правового і соціально-психологічного механізмів у діалозі представників органів влади з громадськістю.
Одним з чинників забезпечення продуктивного діалогу органів влади з громадськістю є ефективність діяльності самих органів влади. Як відомо, існують різні підходи до її визначення, але їх умовно можна розподілити на три групи: економічний, соціальний і змішаний. Перший базується на використанні кількісних показників у визначенні ефективності, другий – якісних, а третій – як кількісних, так і якісних показників. Зазвичай використання того чи іншого підходу залежить від специфіки органу влади та існуючої моделі державного управління [105].
Вся работа доступна по ССЫЛКЕ